اخبار نساجی

قیمت موز به دو برابر قیمت توافقی افزایش یافت!

 

قیمت موز به دو برابر قیمت توافقی افزایش یافت!

رئیس اتحادیه میوه و تره بار اعلام کرد: امسال قیمت میوه شب عید عرضه شده از سوی بخش خصوصی با نرخ میوه دولتی یکسان بود.

حسین مهاجران با بیان این مطلب به ایلنا گفت: امسال سیب و پرتقال شب عید بخش خصوصی با قیمت مشابه میوه ذخیره شده دولتی در میادین عرضه شد که به تبع این امر تقاضا برای محصولات بخش خصوصی بیشتر از میوه دولتی بود.

وی در این خصوص افزود: امسال سیب حدود ۱۰ درصد گران تر از سال قبل و پرتقال ۱۰ درصد ارزان تر از شب عید سال گذشته عرضه شد. از سوی دیگر در این مدت با افزایش قابل ملاحظه قیمت موز روبرو بودیم.

مهاجران با اشاره به اینکه پیش از ایام نوروز مذاکراتی میان واردکنندگان موز و مسئولان سازمان حمایت برای تنظیم بازار موز صورت گرفته بود، عنوان کرد: طبق توافقات صورت گرفته موز می بایست با قیمتی در حدود هر کیلو ۱۳۸۰ تومان عرضه می شد این در حالی است که هم اکنون نرخ این محصول در بازار به بیش از ۳۲۰۰ تومان در هر کیلو رسیده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی ضمن تاکید بر اینکه قیمت کنونی موز بیش از دو برابر قیمت توافقی است، تصریح کرد: متاسفانه عده ای در بازار این محصول خلل ایجاد کردند. در حال حاضر نیز عرضه و تبادل موز توسط دلالان در بازار صورت می گیرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×