اخبار نساجی

آمار صادرات و واردات در فروردین ۹۲

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

آمار صادرات و واردات در فروردین 92

 

جزییات تجارت غیرنفتی ایران در فروردین ۹۲

صادرات ۲.۴ میلیارد دلار ؛ واردات ۲ میلیارد دلار

در نخستین ماه سال ۱۳۹۲ صادرات غیرنفتی ایران با احتساب معیانات گازی با کاهش ۱۱.۱ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل به دو میلیارد و ۴۹۷ میلیون دلار رسید.براساس تازه‌ترین آمار گمرک ایران در فروردین امسال وزن صادرات غیرنفتی کشور نیز با افت ۹.۱ درصدی به پنج میلیون و ۷۰۶ هزار تن رسید.
به گزارش ایسنا، به صورت تفکیک شده در فروردین ۱۳۹۲ صادرات میعانات گازی با افزایش ۱۷.۷ درصدی به ۵۴۲ میلیون دلار رسید. صادرات محصولات پتروشیمی هم با کاهش ۲۶.۲ درصدی بالغ بر ۷۱۷ میلیون دلار شد. ضمن اینکه صادرات سایر کالاها که شامل محصولاتی مانند کشاورزی، صنعتی و معدنی می‌شود با کاهش ۱۰ درصدی به یک میلیارد و ۲۳۸ میلیون دلار رسید.

همچنین در فروردین ۱۳۹۲ واردات کشور نیز با کاهش ۳۸.۹ درصدی به دو میلیارد و۳۷ میلیون دلار رسید. ضمن اینکه وزن کالاهای وارداتی هم با افت ۳۷.۴ درصدی بالغ بر یک میلیون و ۸۷۴ هزار تن شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در نخستین ماه سال جاری تراز بازرگانی کشور (بدون احتساب نفت، گاز و خدمات) با ۶۴ کشور دنیا منفی و با ۵۷ کشور دیگر مثبت بوده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×