اخبار نساجی

مدیرکل گمرک شهید رجایی بندرعباس : ترخیص خارج از نوبت ۳ هزار تن نهاده‌های دامی از گمرک

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مدیرکل گمرک شهید رجایی بندرعباس : ترخیص خارج از نوبت 3 هزار تن نهاده‌های دامی از گمرک

مدیرکل گمرک شهید رجایی گفت: سه هزار تن انواع نهاده‌های دامی از گمرک شهیدرجایی بندرعباس ترخیص و روانه بازار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از گمرک جمهوری اسلامی ایران،‌ جمال مهرداد ارونقی مدیرکل گمرک شهیدرجایی گفت: ۳ هزار تن انواع نهاده‌های دامی از گمرک شهیدرجایی بندرعباس ترخیص و روانه بازار شد.

وی افزود: نهاده‌های مزبور شامل خوراک ترکیبی دام، کنجاله سویا و کنستانتره طیور و دام است که خارج از نوبت و با اخذ ضمانتنامه بانکی ارزیابی و به صورت ۲۴ ساعته از گمرک ترخیص شده است.

ارونقی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۰ هزار تن از انواع این کالا به ارزش ۳۵۵ میلیارد ریال از گمرک شهیدرجایی ترخیص شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

* ترخیص ۴ هزار و ۵۰۰ تن دارو در سال جاری

وی همچنین از ترخیص ۴ هزار و ۵۰۰ تن دارو از گمرک شهید رجایی طی پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: واردکنندگان دارو و مواد اولیه دارویی هیچ مشکلی در زمینه ترخیص این گونه اقلام ندارند و می‌توانند از تسهیلات گمرکی نظیر حمل یکسره و ارائه ضمانتنامه برای ترخیص کالاهای خود استفاده کنند.

مدیرکل گمرک شهید رجایی با اشاره به اینکه با تسهیلات فراهم شده، دارو و مواد اولیه دارویی ظرف ۲ ساعت از گمرک ترخیص می‌شود، گفت: در حال حاضر تشریفات ترخیص ۳۰ تن دارو از این گمرک در حال انجام است.

* ترخیص ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تن کره

ارونقی همچنین به ترخیص ۲۰۰ تن کره از گمرک شهیدرجایی اشاره کرد و افزود: این کره‌ها از کشورهای آلمان نیوزیلند، استرالیا و ایتالیا وارد و ترخیص شده است.

وی تأکید کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم کره به ارزش بالغ بر ۵۵۵ میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریال از طریق گمرک شهیدرجایی ترخیص شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×