اخبار فرش ماشینی

مدیرکل دفتر نساجی وزارت صنعت:‌ توان تولید ملی با افزایش ۱.۲ میلیارد دلاری سهم داخلی ارتقا می‌یابد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک می‌گوید با اجرای دو پروژه توسعه تولید و تجارت و­ ارتقاء​ توان تولید ملی با افزایش­ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلاری­ سهم ساخت داخل محصولات صادرات‌گرا، ­ تلاش می‌شود وضع تولید حفظ شود.

به گزارش مجله نساجی کهن به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، افسانه محرابی­ با اعلام این خبر­ افزود: پیگیری بازسازی و نوسازی خطوط تولید، پیگیری تأمین سرمایه در گردش مورد نیاز واحد‌های تولیدی، مدیریت تعرفه‌ای و اصلاح قیمت‌های پایه وارداتی و صادراتی با رویکرد حمایت از تولید داخل، ­ از دیگر برنامه‌های سال ۹۸ است.
وی با بیان اینکه اجرای ساماندهی واردات و عرضه پوشاک خارجی هم باید به طور مستمر پیگیری شود، گفت: پیگیری و اقدام‌های لازم جهت کاهش قیمت تمام‌شده کالا‌های تولید داخل همچون اصلاح قوانین، ضوابط تأمین اجتماعی، امور مالیاتی و … هم انجام می‌شود.
مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک با اشاره به اینکه باید بازدید مستمر از واحد‌های تولیدی مرتبط جهت شناسائی مشکلات و حلقه‌های مفقوده تولید انجام شود، افزود: ایجاد شهرک‌ها و خوشه‌های تولیدی و توزیعی مختص پوشاک با همکاری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، سازمان صنایع استان ها، استانداری‌ها و انجمن صنایع پوشاک پیگیری می‌شود.
محرابی پیگیری ارتباط صنعت و دانشگاه در مباحث توسعه فناوری، خدمات فنی و مهندسی، ایجاد رشته‌های بین رشته‌ای کاربردی در صنعت مانند مد، طراحی، دوخت، مدیریت و … را از دیگر برنامه‌های سال ۹۸ عنوان کرد.

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×