اخبار فرش ماشینی

مدیرعامل شرکت فرش شبستان مشهد اردهال : جای ترکیه را می گیریم

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

جای ترکیه را می گیریم

در  حاشیه نمایشگاه فرش ماشینی تهران به سراغ بدشانس ترین غرفه دار نمایشگاه امسال رفتیم و با مدیر عامل این شرکت گفتگویی کوتاه داشتیم. جناب آقای مهدی تاجیک مدیر عامل شرکت فرش شبستان مشهد اردهال که در آستانه حضور در نمایشگاه با شکستگی دست نیز روبرو شده است نظر خود درباره نمایشگاه را اینگونه بیان می کنند :

در نمایشگاه امسال شرکت های بسیار خوبی حضور دارند و تعداد غرفه ها نیز به طرز چشمگیری رشد داشته است. قطعا حضور گسترده شرکت های فرش ماشینی و صنایع وابسته در نمایشگاه موجب رشد و ارتقاء آن خواهد شد. ما باید بسیار تلاش کنیم تا در بازارهای صادراتی جای خود را پیدا کنیم. متاسفانه در حال حاضر کشوری مانند ترکیه تمام بازار های دنیا را تسخیر کرده است. اما صنعت فرش ما هم در ۵ سال اخیر رشد چشمگیری داشته و من بسیار امیدوارم که بتوانیم صادرت را افزایش دهیم. اگر شرکت های فرش ماشینی صادرات را در اولویت قرار دهند حتما امکان پذیر است. متاسفانه در حال حاضر تیپ کارهای مورد پسند در بازار ما فاصله زیادی با بازارهای جهانی دارند اما ما می توانیم در آینده جای ترکیه را بگیریم.

هدف شرکت ما از شرکت درداین نمایشگاه آشنایی با آخرین نوآوریها و دست آوردهای شرکت های دیگر است و نیز گسترش بازار را در دستور کار قرار داده ایم.

شرکت فرش شبستان مشهد اردهال فرش های ۵۰۰ شانه ۵ و ۳۰ رنگ ،‌گل برجسته و در تراکم های هزار و ۱۵۰۰ تولید می کند. همچنین در حدود ۵۰ شهر کشور نمایندگی فروش دائر کرده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×