اخبار نساجی

مدیرعامل جدید صندوق ضمانت صادرات ایران منصوب شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

با صدور حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن وتجارت « سید کمال سید علی » به عنوان رییس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران تعیین شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید وتجارت ایران ( شاتا)؛‌ با صدور حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن وتجارت ؛« سید کمال سید علی » به عنوان رییس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران تعیین شد. وی همچنین « سید آرش شهرآیینی»و«‌مجتبی کاووسی » را به عنوان اعضای موظف و « ولی الله افخمی راد » و « محمد رضا شجاع الدینی » را به عنوان اعضای غیر موظف صندوق ضمانت صادرات ایران  منصوب کرد.

وزیر صنعت، معدن وتجارت در متن حکم انتصابی مدیرعامل جدید صندوق آورده است :انتظار می رود در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید ، نقش کارآمد و  موثر تری را در زمینه تضمین اعتبارات و سرمایه گذاریهای مربوط به کالاها ، خدمات صادراتی ، ایجاد تسهیلات لازم به منظور توسعه و افزایش صادرات و ضمانت مطالبات صادر کنندگان کالا و خدمات از خریداران خارج کشور در قبال خطرات مربوطه داشته باشید.

گفتنی است : وزیر صنعت، معدن و تجارت از زحمات «طاهر شه حامد» مدیرعامل سابق و «اسماعیل دهبان »، رحیم پیری  و«حمید اشتری » اعضای سابق هیات مدیره ، در دوران تصدی مسئولیتهای یاد شده تقدیر و تشکر نمود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

لازم به یادآوری است که  شه‌حامدمدیر‌عامل سابق صندوق ضمانت صادرات ایران در آخرین مصاحبه خود با تسنیم خبر از صدور ضمانت هایی برای بازرگانان داده بود که در شرایط تحریم نیز بانک‌های خارجی آن را مورد پذیرش قرار می‌دهند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×