اخبار نساجی

مدیرعامل بانک توسعه صادرات اعلام کرد: آغاز اقدامات حقوقی برای تحریم جدید بانک

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مدیرعامل بانک توسعه صادرات اعلام کرد: آغاز اقدامات حقوقی برای تحریم جدید بانک

بانک از تحریم‌های پیشین تبرئه شد

مدیرعامل بانک توسعه صادرات از اقدامات حقوقی برای رفع تحریم‌های بانک خبر داد و گفت:در پی رای دادگاه عمومی اتحادیه اروپا، بانک از تحریم‌های پیشین تبرئه شده است.
بهمن وکیلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تحریم بانک توسعه صادرات از سوی اتحادیه اروپا،‌ اظهار کرد:اتحادیه اروپا نسبت به رای دادگاه تقاضای تجدید نظر نکرد اما اتهام دیگری را مطرح کرده و مجددا بانک را تحریم کرد‌ه است.

وی با اشاره به اینکه اتحادیه اروپا اعلام کرده که بانک توسعه صادرات دولتی است و به همین دلیل اقدام به تحریم آن کرده است، گفت: پیش از این دادگاه عمومی اتحادیه اروپا به لغو تحریم‌های بانک رای داده بود اما اتحادیه اروپا درخواست تجدید نظر نکرد و در نتیجه بانک تبرئه شد.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات افزود: روند حقوقی و شکایت نسبت به تحریم جدید بانک را آغاز کرده‌ایم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وکیلی با بیان این‌که تحریم‌های پیشین علیه بانک‌های ایرانی گریبانگیر بخش خصوصی شد و زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داد، خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ درصد فعالیت‌های ما با بخش خصوصی انجام می‌شد و با توجه به خسارات وارد شده در پی تحریم‌های غیر قانونی اعمال شده کشورهایی که اتهام زده‌اند باید تنبیه شوند.

وی همچنین گفت:در پی تحریم‌های اعمال شده بانک توسعه صادرات ضرر بسیاری کرده است که میزان آن مشخص نیست.

به گزارش ایسنا، اتحادیه اروپا روز جمعه ۷ بانک و شرکت ایرانی را که دادگاه عمومی اروپا در ماه سپتامبر حکم به لغو تحریم آن‌ها داده بود مجددا مورد تحریم قرار داد این شرکت‌ها و بانک‌ها عبارتند از پست بانک، شرکت بیمه ایران، شرکت کشتیرانی گود لاک، بانک توسعه صادرات ایران، بانک بین‌المللی پرشیا، شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی و بانک رفاه کارگران.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×