اخبار فرش ماشینی

مدرن ترین کارخانه فرش ماشینی ایران در شهرستان چایپاره افتتاح و راه اندازی می‌شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

به گزارش کهن و به نقل از فرمانداری چایپاره، همزمان با سفر عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن به شهرستان چایپاره، نشستی در محل کارخانه با حضور روسای دستگاه های اجرایی، سهامداران کارخانه، عضو هیأت مدیره بانک و هیأت همراه و فرماندار چایپاره برگزار شد.

در این نشست فرماندار چایپاره با اشاره به سیاست های دولت در راستای حمایت از تولید و صنعت و انتقال تکنولوژی، به نقش واحدهای صنعتی در کاهش نرخ بیکاری اشاره کرد و گفت: بیکاری ریشه کن نخواهد شد مگر با مشارکت بخش خصوصی و دولت نیز با اعتقاد کامل به این مسئله، ضمن حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، منابع مالی لازم را نیز در اختیار سرمایه گذاران عزیز قرار می دهد.

وی در ادامه در رابطه با کارخانه فرش نیز اظهار کرد: کارخانه فرش پدیده با مجهز شدن به تکنولوژی روز اروپا در صنعت فرش کشور برند شده و به اعتلای نام و جایگاه چایپاره در میان فعالان این صنعت کمک شایانی خواهد کرد؛ دستگاه های خریداری شده توسط کارخانه، ۱۲۰۰ شانه و با تراکم ۳۹۰۰ می باشد که برای اولین بار است که تکنولوژی تولید چنین فرشی وارد کشور می شود.

وی با اشاره به اشتغالزایی بالای این کارخانه نیز افزود: تا آخر شهریورماه امسال تجهیزات و ماشین آلات کارخانه در محل کارخانه نصب می شود؛ همچنین با توجه به نیاز کارخانه به سرمایه درگردش، از مسئولین بانکی و بویژه عضو هیأت مدیره درخواست داریم برای تامین منابع مالی موردنیاز جهت راه اندازی کارخانه مساعدت ویژه نمایند.

در ادامه عضو هیأت مدیره بانک، با اشاره به اهمیت این کارخانه در منطقه چایپاره قول مساعد مبنی بر تامین سرمایه درگردش موردنیاز کارخانه را داد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×