اخبار نساجی

مخالفت شدید روسیه با تحریم های جدید علیه ایران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

‘سرگئی لاوروف’ وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با ‘یاکوو آمیدور’ رییس شورای امنیت ملی رژیم صهیونیستی بار دیگر بر موضع مسکو مبنی بر مخالفت قاطعانه با اعمال هر گونه تحریم جدید علیه ایران تاکید کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از وزارت امور خارجه روسیه، دو طرف در این دیدار در مسکو درباره برنامه هسته ای ایران مذاکره کردند.

‘سرگئی لاوروف’ هر گونه تلاش برای سوءاستفاده از پیشرفت ها در زمینه فناوری هسته ای ایران به منظور تشدید تنش ها و زمینه سازی برای افزایش تحریم ها علیه تهران را غیرسازنده دانست.

وزیر امور خارجه روسیه همچنین مخالفت کشورش را برای استفاده از این رویکرد بمنظور بکارگیری زور علیه ایران را مورد تاکید قرار داد.

مسکو بارها با تحریم ایران مخالفت کرده و این رویکرد را برای حل و فصل اختلافات در باره برنامه هسته ای ایران غیرسازنده دانسته است.

سرگئی لاوروف’ بتازگی نیز با اعلام مخالفت کشورش با اعمال تحریم های اضافی بر ایران گفت: اقدام غرب در اعمال تحریم های یکجانبه علیه تهران اشتباه است و آمریکا و اتحادیه اروپا با این کار خود ، مرتکب اشتباه می شوند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی ادامه داد: تحریم های یکجانبه علیه ایران راغیرقابل قبول می دانیم و با اعمال آنها براین کشور مخالف هستیم.

لاوروف همچنین گفت که تحریم ها علیه ایران پس از آن که این کشور جامعه جهانی را از ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای خود مطمئن کرد، باید لغو شوند.

وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد: بر اساس رویکرد چند سال قبل گروه ۱+۵ درباره ایران ، مقرر شد پس از آنکه جمهوری اسلامی از طریق همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی همه را از ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای خود مطمئن کند، از کلیه حقوق یک عضو هسته ای آژانس برخوردار شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×