اخبار نساجی

مخالفت با طرح حمایت از تولید در مجلس اشتباه بود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مخالفت با طرح حمایت از تولید در مجلس اشتباه بود

 

رد طرح حمایت از تولید در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با واکنش‌هایی از سوی فعالان بخش خصوصی مواجه شد.

پس از گذشت یک سال از مطرح‌شدن طرح دو فوریتی حمایت از تولید در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون‌های مربوطه در نهایت این طرح در صحن علنی مجلس رای نیاورد و رد شد. همین موضوع با واکنش‌هایی از سوی فعالان بخش خصوصی مواجه شد.

محمدرضا بهرامن، رییس کمیسیون معادن اتاق بازرگانی ایران، با بیان اینکه این طرح پس از انجام کارشناسی‌های بسیار در اتاق بازرگانی ایران و مرکز پژوهش‌های مجلس رای نیاورد، اظهار کرد: از آنجایی که این یک طرح دوفوریتی بوده دیگر امکان ورود آن به مجلس وجود ندارد. وی ادامه داد: در حالی شاهد عدم تصویب این لایحه از سوی مجلس بودیم که با اجرایی‌شدن آن فضای نشاط در تولید به وجود می‌آمد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بهرامن با بیان اینکه طرح دو فوریتی حمایت از تولید پس از گذشت مدت زیادی تصویب نشد، گفت: خود این موضوع جای این گله را دارد که چرا پس از گذشت این پروسه زمانی طولانی در نهایت این طرح مورد تایید نمایندگان مجلس و تصویب آنها قرار نگرفت.

رییس کمیسیون معادن اتاق بازرگانی ایران خاطرنشان کرد: به نظر من به هیچ عنوان چنین موضوعی وجود ندارد و بیان آن نیز به عنوان یک دلیل موجه نیست. وی در این باره تاکید کرد: از نظر من بزرگ‌ترین عامل عدم تصویب این قانون از سوی مجلس مشکل تامین بودجه آن بوده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×