اخبار نساجی

محمودزاده: در ساخت تمامی تجهیزات ماهواره‌ای خودکفا هستیم

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

خبرگزاری فارس: مدیر عامل صاایران با بیان اینکه ما امروز در تولید و ساخت تمام تجهیزات ماهواره‌ای خودکفا هستیم،‌‌ گفت: علی‌رغم تحریم‌ها توانسته‌ایم به آخرین فناوری‌های پیشرفته روز دنیا دسترسی پیدا کنیم.
خبرگزاری فارس: محمودزاده: در ساخت تمامی تجهیزات ماهواره‌ای خودکفا هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس، ‌ابراهیم محمودزاده مدیرعامل سازمان صنایع الکترونیک ایران ‌‌در مراسم افتتاحیه مدرسه و لابراتو‌ار ‌قرآنی ‌در شهرک امام رضا (ع)‌ شیراز که با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، جمعی از مدیران صا‌ایران و کارکنان این سازمان برگزار شد ‌با بیان اینکه حافظان قرآن کسانی هستند که آتش جهنم بر آنان تاثیری ندارد، افزود: کسانی که قرآن در خانه تلاوت می‌کنند شیطان هیچگاه به خانه آنها نفوذ نمی‌کند.

وی تاکید کرد: امروز کار کردن در سایه قرآن‌ ارزش دیگری دارد لذا همگان باید با تأسی از قرآن و اهل بیت (ع) کار و فعالیت خود را آغاز کنیم.

مدیر عامل سازمان صنایع الکترونیک ایران با اشاره بازدید مقام معظم رهبری از دستاوردهای سازمان صنایع الکترونیک ایران در سال جاری اظهار داشت: معظم له پس از بازدید از نمایشگاه رضایت خودشان را از تولیدات این سازمان اعلام کردند و طی پیامی مکتوب فرمودند «صاایران خوب کار کرده، موفق باشید» که این پیام بزرگ‌ترین هدیه به متخصصان سازمان صنایع الکترونیک ایران بود.

وی ادامه داد: در حین بازدید فرمانده معظم کل قوا خدمت ایشان عرض کردم شما‌ رضایت خود را از دستاوردهای صاایران اعلام فرمودید و کارکنان این مجموعه از شما نیز انتظار دارند در حقشان دعای خیر کنید که ایشان نیز برای تمام کارکنان دعای خیر فرمودند که این بزرگ‌ترین هدیه به تمام مجموعه سازمان صنایع الکترونیک ایران بوده است.‌

‌محمودزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره پرتاب ماهواره‌های مختلف توسط سازمان صنایع الکترونیک ایران گفت: هنگامی که ماهواره‌ای به فضا پرتاب می‌شود همگی باید سجده شکر بجا بیاوریم زیرا این مصداق حدیثی از پیامبر اکرم (ص) است که می‌فرمایند دانش‌ اگر در ثریا باشد مردمانی از فارس به ‌آن دسترسی پیدا می‌کنند و این حدیث اکنون به حقیقت پیوسته است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیر عامل سازمان صنایع الکترونیک ایران با بیان اینکه تمام تجهیزات ماهواره‌ای کشورمان به دست متخصصان متعهد داخلی ساخته شده است و ‌در ساخت تمام تجهیزات ماهواره‌ای خودکفاست‌،‌‌ تصریح کرد: برخی‌ها هنوز تصور می‌کنند که ما تجهیزات خود را از خارج تامین می‌کنیم‌ در حالی ‌که ما علی‌رغم تحریم‌ها توانسته‌ایم به آخرین فناوری‌های پیشرفته روز دنیا دسترسی پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: ایران همانگونه که امام راحل فرمودند اکنون به عنوان یک نظام برتر الگوی کشورهای منطقه شده است که این همه پیشرفت به برکت توسل به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بوده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×