اخبار نساجی

محمد خزاعی رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری ایران شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

طی حکمی از سوی علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد خزاعی به سمت معاون وزیر و رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران، در این حکم آمده است:نظر به  تخصص،تعهد، تجارب و توانمندی های جنابعالی به موجب این حکم بعنوان معاون وزیر و رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اوصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید حضور فعال داشته باشید.

توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله  از خداوند متعال مسئلت دارم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شایان ذکر است، پیش از این دکتر بهروز علیشیری معاون وزیر و رییس کل سازمان سرمایه گذاری را بر عهده داشته، وی با حکم وزیر اقتصاد به عنوان مشاور وزیر امور اقتصادی و داراریی منصوب شد.

گفتنی است،خزاعی  از سال ۱۳۸۱ تا  1386 معاون وزیر و ریس کل سازمان سرمایه گذاری را بر عهده داشته که پس از آن وی به مدت شش سال در خلال سال های ۱۳۸۶ الی ۱۳۹۲  بعنوان نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد مشغول به خدمت بوده که پس از پایان ماموریت وی از سازمان ملل متحد، مجددا از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان ریاست کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران برگزیده شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×