اخبار نساجی

محدودیتی برای تامین آب صنایع وجود ندارد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

وزیر نیرو گفت: محدودیتی برای تامین آب صنایع نداریم و متعهد هستیم آب موردنیاز صنایع را تامین کنیم.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حمید چیت‌چیان” در جریان بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سراب، با بیان اینکه هدف از حضور ما در شهرها آشنایی بدون واسطه با مشکلات مردم و مرتفع کردن آنهاست، افزود: در بخش آب و فاضلاب شهرستان سراب، خدمات خوبی ارایه شده است و پروژه‌های نیمه‌کاره نیز به‌زودی به پایان می‌رسند.

وزیر نیرو با بیان اینکه در شهرستان سراب ۹۰ کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا شده و ۱۰ کیلومتر از آن باقی مانده است که به انجام خواهد رسید، گفت: از پساب تصفیه‌خانه این شهر می‌توان برای مصارف کشاورزی و صنعتی بهره‌مند شد.

وی با تاکید بر اینکه محدودیتی برای تامین آب صنایع نداریم و متعهد هستیم آب موردنیاز صنایع را تامین کنیم، ادامه داد: تصفیه‌خانه فاضلاب سراب قادر است ثانیه‌ای ۵۰ لیتر آب را به بخش کشاورزی و صنعت تحویل دهد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

چیت‌چیان درباره مجتمع‌های آبرسانی روستایی منطقه نیز گفت: تعدادی روستا فاقد آب شرب هستند که سه مجتمع آبرسانی برای حل این مشکل در حال ساخت است.

وی افزود: سازوکاری طراحی شده است که براساس آن با استفاده از ظرفیت‌های قانون بودجه سال ۹۳، بخش خصوصی می‌تواند شبکه‌های فاضلاب را تکمیل کند و وزارت نیرو نیز تسهیلاتی از صندوق توسعه ملی برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی پرداخت خواهد کرد.

وی ادامه داد: درصورت فعال شدن این سازوکار، امسال هر سه مجتمع آبرسانی روستایی منطقه فعال خواهند شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×