اخبار نساجی

محبوب‌ترین برندها با نظرسنجی گسترده مردمی انتخاب می شود

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

محبوب‌ترین برندها با نظرسنجی گسترده مردمی انتخاب می شود

 

«جشنواره ملی برندهای برتر محبوب مصرف‌کنندگان» با مشارکت و نظرسنجی مردم به عنوان مهم‌ترین تصمیم‌گیران و داوران انتخاب برندهای برتر در دوم بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با بیان این مطلب گفت: برندهای برتر محبوب مصرف‌کنندگان پس از انجام نظرسنجی گسترده مردمی از چهار روش حضوری، تلفنی، پیامکی و اینترنتی در حوزه کالاها و خدمات مورد نیاز اقشار جامعه انجام خواهد شد.

سید محمد جعفری افزود: برگزیدگان این نظرسنجی در روز برگزاری جشنواره ملی برندهای برتر محبوب مصرف‌کنندگان در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما، معرفی خواهند شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

محمد سعید اربابی رییس فراکسیون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مجلس شورای اسلامی و عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در این‌باره اظهار داشت: فراکسیون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مجلس شورای اسلامی به‌عنوان بخشی از نهاد قانون‌گذاری کشور، وظیفه مصوب ساختن قوانین جدید یا بهبود قوانین فعلی را برای توجه بیشتر به مصرف‌کنندگان بر عهده دارد.

وی ادامه داد: دبیرخانه این فراکسیون وظیفه خود می‌داند تا با حمایت جدی از رویدادهای مرتبط با موضوع حقوق مصرف‌کنندگان، ضمن کمک به سیاست‌گذاری مناسب این موضوع، سهم خود را در برگزاری هر چه بهتر چنین رویدادهایی ایفا کند.
همچنین محمد ناطق دبیر اجرایی جشنواره اضافه کرد: برندهای رسمی ثبت شده و مجاز به فعالیت در ایران که به تولید و ارایه محصولات/خدمات می‌پردازند و همچنین نمایندگی برندهای خارجی فعال در بازار ایران با ارایه مدارک مورد نیاز می‌توانند با ثبت‌نام در سایت www.IranTopBrands.org در این جشنواره شرکت کنند.

وی متذکر شد: با توجه به روش برگزاری جشنواره، برندهای برتر و محبوب جشنواره، برندهایی خواهند بود که در هر گروه کالایی حائز بالاترین آرای مردمی و هواداران باشند.

ناطق ادامه داد: براساس رتبه‌بندی نهایی، برند اول هر گروه به کسب تندیس زرین برند محبوب و برند دوم به کسب تندیس سیمین برند محبوب نائل خواهد شد. همچنین به منظور تقدیر از تلاش صنعتگران ایرانی و تقویت جایگاه برندهای ملی، به برند ایرانی که در هر گروه حائز بالاترین رای در میان سایر برندهای ایرانی شده باشد، تندیس زرین برند محبوب ایرانی اعطا خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×