اخبار نساجی

مجوز بانک تات لغو می شود

 

شنیده ها از برخی مسئولان بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار حکایت از لغو مجوز فعالیت بانک «تات» و ادغام آن با دو موسسه مالی و اعتباری دارد.

به گزارش فارس، شنیده ها از برخی مسئولان بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار حکایت از لغو مجوز فعالیت بانک «تات» و ادغام آن با دو موسسه مالی و اعتباری دارد.

براساس این گزارش، بانک مذکور با دو موسسه مالی و اعتباری پیشگامان و صالحین ادغام و در نهایت بانک بزرگتری را تشکیل خواهد داد.
این گزارش حاکی است: عنوان بانک «مردم» برای این بانک تازه تاسیس و ادغامی حکایت دارد.
بنابراین گزارش: با توجه به ادغام این بانک با دو موسسه مالی و اعتباری دیگر، سهامداران و افرادی که در این بانک و موسسات سپرده گذاری کرده اند، عملا سپرده های آنها به بانک بزرگتری منتقل خواهد شد و لذا جای نگرانی وجود ندارد.

پیش از این عزت الله یوسفیان ملا در گفت وگو با فارس با بیان این که براساس مصوبه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مجوز یکی از بانک های خصوصی لغو خواهد شد، اظهار داشت: هیئتی در این ستاد وجود دارد که به تخلفات رسیدگی می کند و مقرر شد تمام بانک هایی که مسیر قانونی تاسیس را طی نکرده اند مجوز فعالیت آن لغو شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بانک موردنظر متخلف بوده گفت: این بانک قطعا مسیر قانونی برای دریافت مجوز فعالیت را طی نکرده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×