اخبار فرش ماشینیگزارش نمایشگاه ها

مجموعه نمایشگاهی هانوفر در پی راه اندازی دموتکس در آمریکا

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

۲۸  فوریه تا ۲ مارچ ۲۰۱۹؛ آتلانتا (۹ تا ۱۱ اسفند ۱۳۹۷)

شیکاگو – مجموعه نمایشگاهی هانوفر بخش ایالات متحده آمریکا روز گذشته ۱۸ دی ماه اعلام کرد که اولین دوره DOMOTEX ایالات متحده آمریکا در مرکز  کنگره جهانی جورجیا در آتلانتا، در بخش صنعت کفپوش متمرکز خواهد شد. بنابراین در راستای برگزاری نمایشگاه های تجاری برتر جهان برای کفپوش‌ها از تاریخ ۲۸ فوریه تا ۲ مارس ۲۰۱۹ برای اولین بار دموتکس آمریکا برگزار خواهد شد.

 

در سال ۱۹۸۸ در هانوفر، آلمان DOMOTEX توسط شرکت Deutsche Messe، یکی از بزرگترین شرکت‌های سازماندهی نمایشگاه‌های بزرگ جهان، آغاز به کار کرده است. DOMOTEX، نمایشگاه اصلی جهان برای نوآوری کفپوش است. DOMOTEX USA شامل یک فضای نمایشگاهی عمومی، سالن کنفرانس‌ها و فضاهای آموزش و تبادل نظر، همچنین فضای اختصاصی جهت نمایش نوآوری‌های حوزه کفپوش برای یک نمایشگاه سه روزه در آتلانتا آمریکا است.

 

شرکت‌کنندگان می‌توانند آخرین دستاوردهای خود در حوزه‌های فرش‌های ماشینی، دیوارپوش‌ها، کفپوش‌های صنعتی، فرش‌های دستباف، کفپوش مقاوم مختص فضاهای بزرگی همچون فرودگاه‌ها، کاشی‌های تزئینی / کاشی وینیل لوکس (LVT) و کفپوش لمینیت، پارکت و کفپوش چوبی و همچنین نرم افزار و فن‌آوری های طراحی شده برای بازار کفپوش‌های مسکونی را در این رویداد به نمایش بگذارند.

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

“بسیاری از نمایندگان صنایع نساجی سال‌ها تلاش کرده‌اند تا نام تجاری DOMOTEX را در بازار آمریکای شمالی راه اندازی کنند؛ چرا که در ایالات متحده و به طور کلی در آمریکای شمالی نمایشگاه کفپوشی وجود ندارد. میزان علاقه آنها برای راه اندازی همچون رویدادی نشان دهنده کیفیت و وسعت نمایشگاه فرش و کفپوش DOMOTEX در سطح جهان است. دکتر آندریاس، عضو هیئت مدیره، Deutsche Messe AG می‌گوید: با توجه به اقتصاد قوی ایالات متحده، در حوزه املاک تجاری مانند دفاتر، هتل‌ها و مراکز خرید سرمایه‌گذاری‌های زیادی صورت می‌گیرد. از طرفی تعداد املاک مسکونی نیز به طور قابل توجهی درحال افزایش است که این شرایط خوبی برای فروش کفپوش در ایالات متحده آمریکا است.”

 

DOMOTEX USA متخصصان آمریکای شمالی، از جمله تاجران، عمده فروشان، خرده فروشان انواع کفپوش و دیگر محصولات حوزه کفپوش‌های نوآوری شده. همچنین برای سازندگان خانه، توسعه دهندگان فضاهای شهری، نصب‌کننده‌های کفپوش، و دیگر قشرهای مرتبط را هدف قرار خواهد داد. DOMOTEX USA توسط سازمان (Hannover Fairs USA (HFUSA، از شاخه‌های شرکت Deutsche Messe در ایالات متحده آمریکا سازماندهی و مدیریت خواهد شد.

 

ریموند بیانچی، معاون توسعه کسب و کار در شرکت Hannover Fairs USA می‌گوید:” نیاز برای راه اندازی DOMOTEX در ایالات متحده آمریکا کاملا احساس می‌شود، زیرا ما می‌توانیم با استفاده از این رویداد فعالین صنعت در سراسر قاره آمریکا، از شمال تا جنوب را برای بازدید از غرفه‌ها جذب کنیم همچنین اقدام به برگزاری تور‌های ویژه از کارخانجات آن منطقه کنیم،”

 

برای اطلاعات بیشتر، لطفا با ریموند بیانچی معاون توسعه کسب و کار شرکت Hannover Fairs USA با شماره تلفن ۴۲۵۰- ۷۹۶ (۷۷۳) و یا rbianchi@hfusa.com تماس بگیرید. برای شرکت در نمایشگاه و یا اسپانسرینگ، لطفا با نوئل هاکسترا از طریق ایمیل nhoekstra@hfusa.com  ارتباط بگیرید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×