اخبار فرش ماشینی

مجموعه تولیدی و تبلیغاتی ساتین

ساتین از اواخـــر دهـــۀ ۷۰ در زمـینـۀ تولیـد لیـبـــلهای حـرارتــی در داخــل کشـــور فـعـالـیـت خـود را آغـاز نمـود. اکـنـون بــا توجـه بــه دانـش فنـی بدســت آمـده، واردات ماشـین آلات و بهتریـن مـواد اولیـه روز دنیـا بـا اسـتاندارد بین المللـی SGS از کشـورهای متخصـص در ایـن زمینـه، قـادر بـه ارائـه کلیـه خدمـات و تبلیغـات مرتبـط بـا کارخانجـات فـرش ماشـینی، تشـک و دیگـر مؤسسـات و کارخانجـات میباشـد. سـاتین، امیـدوار اسـت بـا توجـه بـه اهـداف اولیـه گـروه کـه مشـتمل میباشـد بـرسـه اصـل: صــــداقــــت، رضـایــــت مـشـتـــری وجـهـــانــــی شــــدن همـواره بـا کیفیتتریـن محصـولات را بـه مشـتریان گرامـی ارائـه نمایـد.

محصولات

لیبل پارچه‌ای :

 در زمینه تولید پارچه‌های فرآوری شده ساتین توانایی ارائه لیبل‌های چاپ شده و خام را به صــــورت رول یا شیـــت در سایزهای مختلف دارا می‌باشد.
لیبل پارچه‌ای گرما ذوب کریستال-پلی‌استر: این لیبل از براق‌ ترین و با کیفیت‌ ترین پارچه‌‌ های کریستال – پلی‌ استر تهیه و تولید می‌ شود‌ ، که قابلیت طراحی و چاپ در ترکیبات رنگی متنوع را دارا می‌ باشد. این نوع لیبل در صنعت فرش ماشینی ، تشک ، کف‌پوش ، کفش‌ ، پوشاک و غیره قابل استفاده می‌باشد.

لیبل پارچه‌ای خود چسب: این لیبل از بهترین و با کیفیت‌ ترین پارچه‌ ها تهیه و تولید می‌شود. هنگامیکه کاغذ محافظ طرف چسبدار آن را جدا می‌کنیم این لیبل براحتی بر روی اشیاء مورد نظر می‌چسبد. از جمله مهمترین ویژگی ‌های این نوع لیبل قدرت چسبندگی بالای آن می‌باشد. این نوع لیبل درصنعت فرش دستبافت، تشک ، کفش ، پوشاک و غیره قابل استفاده می‌باشد.

لیبل پارچه‌ای بدون چسب: این لیبل از با کیفیت‌ ترین و براق‌ترین پارچه‌ ها در انواع مختلفی از جمله پی وی سی‌ ، رزیـــن و غیره تهیه و تولید می‌شود . مهمترین ویژگی این نوع لیبل قابلیت دوخته شدن آن می‌باشد . این نوع لیبل در صنعت فرش ماشینی ، تشک ، پوشاک و غیره قابل استفاده می‌باشد .
کمربند فرش و کاور: ساتین در راستای بسته بندی فرش ماشینی اقدام به تولید و عرضه محصولاتی در ابعاد مختلف کرده است. باندرول مقوایی با روکش سلفون همراه با قابلیت چاپ افست، باندرول چسبی به صورت رول با قابلیت چاپ سیلک‌، باندرول فلکسو به صورت رول‌ با قابلیت چاپ فلکسو، کاور پارچه‌ای با قابلیت چاپ سیلک، کاور نایلون با قابلیت چاپ سیلک.
خدمات

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 بخش طراحی:

 گروه طراحی سـاتـیـــن با تسـلط بر نرم افزارهای تخصصـی و متدهـای روز دنیـا بهتریـن نمونـه طرحهـا را در داخـل و خـارج از کشـور در کمترین بـازه زمانـی ارائـه میدهـد کـه عـلاوه بـر زیبایـی و ظرافـت هماهنگـی کامـل بـا خواسـته های مشـتریان را دارا میباشـد. در ایـن بخـش هـم از طریـق پرتـال سـاتین و هـم از طریـق مراجعـۀ حضـوری میتوانیـد طرحهـا و ایدههـای مـورد نظـر خـود را بـه اجـرا در بیاوریـد. در ذیـل بـه گوشـهای از فعالیتهـای بخـش طراحـی اشـاره شـده است: هویت سازمانی، آرم و ست اداری . فولدر، کاتالوگ و بروشور . هدایای تبلیغاتی، سررسید و تقویم . لیبل کاغذی . تیزرهای تبلیغاتی و عکاسی صنعتی . طراحی وب و مالتی مدیا

بخش تولید:

 با توجه به پیشرفت روزافزون ماشین آلات تولیدی و تکنولوژی روز دنیا ساتین نیز در راستای بالابردن کیفیت و سرعت و همچنین برآورده کردن تقاضاهای متنوع مشتریان اقدام به خریداری بروزترین دستـگاه های فـرآوری پارچه و کاغذ نموده است. این مـاشین آلات امـکان تولید انـواع گـوناگون مـواد اولـیه فرآوری شده در زمینه چاپ و تبلیغات در مصارف متنوع را دارا می باشد.

بخش لیتوگرافی و چاپ:

 ساتـیـــن بـا بـه کارگیـری تکنولـوژی روز دنیـا و بـا دارا بـودن ۱۵ سـال تجربـه حرفـهای در زمینـه چــاپ و بــا بهره گیــری از پیشــرفته ترین دســتگاههای چــاپ افســت و خدمــات جانبــی آن کــه شـامل لیتوگرافـی، صحافـی، طاکـوب، سـلفون حرارتـی، دایـکات، لترپـرس، UV میباشـد،اقـدام بـه ارائـه محصـولات خویـش مینماید.

بخش بسته بندی :

 پس از طی شدن مراحل چاپ و خدمات آن ، محصولات وارد بخش بسته بندی شده و پس از اینکه در بسته های مخصوص قرار گرفت شرینک شده و آماده ارسال میگردند.ازآنجایی که در صادرات محصولات به خارج از کشور می بایست قواعد بین المللی رعایت گردد لذا این شرکت با بهره گیری از تجارب به دست آمده در زمینه صادرا ت، توانسته است انتظارات مشتریان خارجی و داخلی خود را برآورده سازد.

بخش ارسال :

 پس از طی شدن مراحل بسته بندی ، محصولات آماده ارسال می گردند.از آنجاییکه تحویل محصولات در کوتاهترین زمان ممکن از اولویت های مشتریان به حسابمی آید ساتین با بهره گیری از بهترین خدمات در زمینه حمل و نقل توانسته است محصولات خود را در کمترین زمان در اختیار مشتریان قرار دهد.

تولیدکننده و صادرکننده منسوجات حرارتی و خودچسب در ایران
تولیدکننده انواع ساتن های حرارتی (اتویی) مورد استفاده جهت چاپ لیبل فرش – لیبل تشک
تولید و چاپ کلیه مارک های پارچه ای و کاغذی و خود چسب
چاپ انواع اتیکت فرش ماشینی
چاپ انواع لیبل های پارچه ای تشک(اتویی و دوخت)،
طلاکوب – نقره و مس کوب لیبل های پارچه ای بدون هیچگونه محدودیتی (مقاوم در برابر سایش و شستشو)
تولید و چاپ باندرول فرش (کاغذی و پارچه ای)،

جهت کسب اطلاعات بیشتر از عملکرد مجموعه ساتین با ما تماس بگیرید.
تلفن: ۸۸۱۷۴۷۱۵-۲۱-۰۰۹۸

Web: www.satinco.ir
Email : info@satinco.ir

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×