اخبار نساجی

مجمع صادرکنندگان ترکیه اعلام کرد: افزایش ۱.۵ درصدی صادرات ترکیه در ماه اکتبر

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مجمع صادرکنندگان ترکیه اعلام کرد: افزایش 1.5 درصدی صادرات ترکیه در ماه اکتبر

صادرات ترکیه ۱۵۰ میلیارد دلار

مجمع صادرکنندگان ترکیه (TIM) اعلام کرد صادرات ترکیه با افزایشی ۱.۵ درصدی در ماه اکتبر سال جاری نسبت به اکتبر سال گذشته به ۱۱ میلیارد و ۸۶۵ میلیون دلار رسیده است.

به گزارش فارس به نقل از ورلد بولتن، مجمع صادرکنندگان ترکیه (TIM) در روز جمعه اعلام کرد که صادرات ترکیه با افزایشی ۱.۵ درصدی در ماه اکتبر سال جاری نسبت به ماه اکتبر سال گذشته به ۱۱ میلیارد و ۸۶۵ میلیون دلار رسیده است.

این آمار صادرات فاصله زمانی ماه‌های ژانویه تا اکتبر را در بر می‌گیرد و با آمار همین بازه زمانی در سال گذشته مقایسه شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مجمع صادرکنندگان ترکیه می‌گوید صادرات این کشور با افزایش ۱.۷ درصدی در ۱۲ ماه گذشته به ۱۵۰ میلیارد و ۷۱۶ میلیون دلار آمریکا رسیده است.

همچنین صادرات ترکیه در ماه سپتامبر امسال نسبت به سال گذشته ۱۱.۱ افزایش نشان می دهد و به سقف ۱۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون دلار بالغ شده است.

از سوی دیگر ظفر کاگلایان وزیر اقتصاد ترکیه گفت: صادرات ترکیه به اتحادیه اروپا در ماه اکتبر امسال نسبت به سال گذشته ۴.۳ درصد افزایش یافت و به ۵ میلیارد و ۲۲۵ میلیون دلار رسید.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ استان ترکیه بیش از ۱۰۰ میلیون دلار صادرات داشته‌اند، گفت: این کشور به ۲۱۸ کشور دنیا و منطقه تجاری در ماه اکتبر ۲۰۱۳ کالا صادر کرده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×