اخبار نساجی

مجلس هفته آینده برای گزارش شکایت از اجرای هدفمندی رای‌گیری می‌کند

رئیس کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون در جلسه امروز صبح خود تخلفات دولت در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها رابررسی کرد تا ظرف هفته آینده این گزارش به هیئت رئیسه تقدیم شده و به رای نمایندگان برسد.

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر گفت: کمیسیون در جلسه امروز صبح خود گزارش تخلفات دولت در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها را علی رغم عدم حضور وزرای اقتصاد و صنعت معدن تجارت بررسی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر بر اساس دستور جلسه این هفته کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی قرار بود مرحله دوم اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها و گزارش شکایت نمایندگان از دولت به علت تخلف در اجرای قانون هدفمند کردن با حضور وزیر اقتصاد و صنعت در جلسه امروز کمیسیون ویژه بررسی شود اما با سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین به همراه وزرای اقتصاد و صنعت حضور این وزرا اینچنین نشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گزارش تخلفات دولت در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها امروز جمع بندی شد و ظرف هفته آینده به هیئت رئیسه برای قرائت در صحن علنی مجلس و رای گیری ارائه خواهد شد.

به گزارش مهر حدود یک ماه گذشته کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی گزارش خود در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها را در صحن علنی مجلس قرائت کرد.

پس از آن تعدادی از نمایندگان خواستار قرائت این گزارش بر اساس ماده ۲۳۳ آیین نامه داخلی شدند و رئیس مجلس شورای اسلامی هم طی نامه ای از کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی خواست گزارش تخلفات دولت در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها را برای قرائت در صحن علنی مجلس آماده کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×