اخبار نساجی

مجلس بودجه ۹۲ را با کمترین اتکا به درآمدهای نفتی می‌بندد

 

مجلس بودجه ۹۲ را با کمترین اتکا به درآمدهای نفتی می‌بندد

رییس کمیسیون انرژی مجلس درباره ویِژگی های بودجه ۹۲ گفت: مجلس بودجه سال آینده را با دید کاهش اتکا به درآمدهای نفتی وبه صورت واقعی بررسی و تدوین خواهد کرد.

سید مسعود میرکاظمی اظهارداشت: بودجه مانند چند سال اخیر تنظیم نخواهد شد و به نحوی خواهد بود که عملکرد آن کمترین مغایرت را با پیش بینی بودجه داشته باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر درمجلس شورای اسلامی افزود: بخشی ازپروژه ها طبق قانون باید توسط بخش خصوصی انجام شود و هرکاری که مردم می توانند انجام دهند باید به آنها واگذار شود.

وی با تاکید براین که درتمام دنیا بانکها برای اجرای پروژه ها به کمک بخش خصوصی می روند گفت: بخش خصوصی به تنهایی برای اجرای پروژه ها وارد نمی شود و ورود آنها نیازمند همکاری و حمایت بانک هاست.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

میرکاظمی درباره تخلفات انجام شده دربورس انرژی و افزایش قیمت محصولات پتروشیمی اظهارداشت: گزارش تهیه شده دراین باره هنوز به کمیسیون انرِژی مجلس ارایه نشده است از این رو پیش از رسیدن گزارش اظهارنظر نمی کنم.

رییس کمیسیون انرژی مجلس درادامه درباره افزایش قیمت حامل های انرژی درسال جاری نیز گفت: قیمت حامل های انرژی درسال جاری تغییر نخواهد کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر درمجلس درباره بخشنامه بازپرداخت تسهیلات حساب ذخیره ارزی برمبنای ارز مبادلاتی یادآورشد: کسانی که از تسهیلات حساب ذخیره ارزی با نرخ مرجع استفاده کردند باید به همان نرخی که محصولاتشان را به بازار عرضه می کنند بازپرداخت کنند.

وی افزود: بانک مرکزی باید گزارش داده و تحلیل کند که تسهیلات پرداخت شده درکجا سرمایه گذاری شده است و محصولات تسهیلات گیرندگان با چه قیمتی عرضه شده است.

رییس کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: بودجه ۹۲ با کمترین مغایرت تدوین خواهد شد و اتکای به درآمدهای نفتی کاهش خواهد یافت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×