اخبار نساجی

مجلس آماده حمایت از سازمان گسترش و نوسازی صنایع است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مجلس آماده حمایت از سازمان گسترش و نوسازی صنایع است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش حمایتی و هدایتی سازمان گسترش و نوسازی صنایع در توسعه کشور به ویژه مناطق محروم کشور از حمایت مجلس از این سازمان در بودجه سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، محمد رضا باهنر امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران که در تالار آفتاب مجلس شورای اسلامی برگزار شده است، اظهار داشت: این نمایشگاه موقعیت خوبی بود تا نمایندگان با فعالیت ها و کمبودهای موجود در این سازمان آشنا شوند.

باهنر افزود: سازمان توسعه یکی از معدود سازمان های توسعه کشور است و برگزاری این نمایشگاه در مجلس برای آشنایی نمایندگان با فعالیت ها، کمبودها و کارهای مشترکی که برای ارتقاء صنایع انجام می شود بسیار مفید است.

باهنر تصریح کرد: در موقعیتی که از یک طرف دولت بر اجرای دقیق اصل ۴۴ قانون اساسی تاکید داشته و بخش خصوصی را برای سرمایه گذاری ترغیب می کند و از طرف دیگر تحولات مهم اقتصادی مانند هدفمندی یارانه ها در کشور در حال اجرا است، نیاز به تکنولوژی های جدید و حمایت و هدایت های دولت بیش از پیش نمایان می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نماینده تهران در مجلس اظهار داشت: بخش خصوصی بدون یارانه حمایت و تشویق دولت حاضر نیست در مناطق محروم سرمایه گذاری کند، بنابراین این سازمان های توسعه ای همزمان باید ماموریت حمایتی و هدایتی دولت را انجام دهند.

وی تاکید کرد: سازمان توسعه از جمله معدود اهرم های دولت است که در این برهه زمانی که اصلاحات مهمی در اقتصاد کشور در حال اجراست می تواند با حساسیت بیشتر به توسعه کشور کمک کند.

باهنر در پایان تاکید کرد: مجلس در آستانه ارائه بودجه آماده حمایت از این سازمان است. البته اگر لایحه بودجه بیش از این با تاخیر ارائه نشود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در نمایشگاه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران که امروز در تالار آفتاب مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد نیوایمپلنت های استخوانی که از بدن فرد فوت شده گرفته می شود و روی بدن فرد زنده برای درمان بیماری ها استفاده می شود به عنوان یکی از فناوری های جدید به نمایش گذاشته شد.

علاوه بر این واکسن های تب برفکی، ساخت بدنه اتوبوس‌های بدون شاسی، تولید اینترفرون “ب کا” برای درمان ام اس از مهمترین دستاوردهای سازمان گسترش در این نمایشگاه بود.

همچنین سازه های فولادی بتنی با دیوارهای دو لایه بتن نیز از دستاوردهای مهم این سازمان بود که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×