اخبار فرش ماشینی

مجتمع تولید فرش دستباف در شهرستان سنقروکلیایی احداث می شود

سنقروکلیایی

با حضور فرماندار، جمعی از مسئولین استانی و شهرستان و کارآفرینان برتر حوزه روستایی سنقروکلیایی همایش ملی روز روستا در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقر برگزار شد.

یاور محمدی در همایش ملی روستا و تجلیل از کار آفرینان برتر سنقروکلیایی افزود : خود باوری و خلاقیت مهمترین عامل در شروع یک کار منجر به درآمد و اشتغال است که این روحیه در کارآفرینان وجود دارد.

فرماندار سنقرو کلیایی گفت: تغییر فرهنگ کار و اشتغال با شناخت از ظرفیتهای تولید و بهره گیری از اصول و مبانی کارآفرینی و امکانات موجود و تلاش و کوشش مضاعف در جامعه به ویژه در بین نسل جوان ضروریست.

وی احداث مجموعه ای به منظور حمایت از فرش دست باف سنقروکلیایی با هدف رونق آن و کاهش هزینه های تولید و افزایش دآمد بافندگان فرش خبر داد.

فرماندار سنقرو کلیایی گفت : در این راستا ساخت مجتمع تولیدی با درنظر گرفتن تمام مراحل مختلف فرش از پشم ، ریسندگی و رنگرزی تا فروش آن در دستور کار قرار گرفته است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

محمدی اظهار داشت ازابتدای تشکیل صندوق کارآفرینی امید تا امروز در این شهرستان با پرداخت ۷۸ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال به کار آفرینان، تعداد یک هزارو ۲۲ مورد اشتغال ایجاد شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×