اخبار نساجی

متهم دریافت رشوه ۵۵ میلیون تومانی را نپذیرفت

 

متهم دریافت رشوه ۵۵ میلیون تومانی را نپذیرفت

یازدهمین جلسه دادگاه فساد مالی در حالی به پایان رسید که آخرین متهم امروز اتهام دریافت رشوه ۵۵ میلیون تومانی را نپذیرفت.

ع. ب مدیر بانک پارسیان شعبه پامنار در آخرین بخش از جلسه بعدازظهر امروز دادگاه فساد بانکی پس از قرارگرفتن در جایگاه مته‌مان اتهام رشوه ۵۵ میلیون تومانی را نپذیرفت.

این متهم در دفاع از خودش گفت: من براساس عرف معمول بانک در آخر سال به عنوان هدیه مبلغی را از مه‌آفرید خسروی گرفتم.

وی ادامه داد: در مرحله اول در آبان‌ماه سال ۸۹ مبلغ ۲۰ میلیون، سپس در اسفندماه ۸۹ مبلغ ۱۵ میلیون و در ‌‌نهایت در ابتدای سال ۹۰ مبلغ ۲۰ میلیون دیگر را از آقای خسروی گرفتم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی گفت: ۱۵ میلیونی که در اسفندماه سال ۸۹ گرفتم بین کارمندانم تقسیم کردم زیرا به قصد هدیه آن را از خسروی گرفته بودم.

پس از دفاعیات متهم وکیل وی در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از موکل خود گفت: موکلم براساس عرف بازار و کارهای بانکی این رقم را به عنوان هدیه گرفته است.

در این زمان قاضی دادگاه به او گفت: نگویید عرف بازار به این دلیل که عیدی متعارف‌‌ همان ۳۰۰ هزار تومان است نه ۲۰ میلیون تومان.

موکل به ادامه دفاعیات خود پرداخت و بار دیگر موضوع عرف بودن گرفتن هدیه عیدی و همچنین مقوله زحمت‌کشیدن مدیران بانکی را یادآوری کرد که در این لحظه قاضی پرونده به وی گفت: پس از متهم بخواهید لیست سایر عیدی‌های دریافت شده را هم برملا کنند.

پس از دفاعیات وکیل پرونده قاضی سراج از متهم خواست برای اخذ آخرین دفاع در جایگاه مته‌مان قرار بگیرد این فرد بار دیگر اتهام اخذ رشوه را انکار کرد و مدعی شد من قبول دارم که ۵۵ میلیون از گروه آریا پول گرفتم اما قصد و نیتم گرفتن رشوه نبوده است.

وکیل متهم نیز در آخرین مهلت قانونی خود برای دفاع از متهمش در جایگاه قرار گرفت و باز هم به عدم رشوه بودن این ۵۵ میلیارد تومان اصرار ورزید در ‌‌نهایت قاضی پرونده ختم جلسه رسیدگی به اتهام مته‌مان را اعلام کرده و به این ترتیب دو نفر از متهمانی که قرار بود امروز به اتهاماتشان رسیدگی شود از دفاع از خود بازمانده و رسیدگی به اتهاماتش به جلسه بعد موکول شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×