اخبار فرش ماشینی

متن سخنرانی آقای مهندس مروج حسینی، ریاست هیأت‌مدیره انجمن صنایع نساجی ایران در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مروج حسینی، انجمن صنایع نساجی ایران، صنعت و معدن

 

امروز اول جولای و شروع مشکل‌آفرین‌ترین تحریم نسبت به اقتصاد و تولید و بطور کلی گذران زندگی ماست. آیا این همزمانی تصادفی است؟

صنعت و تولید روزهای سختی را می‌گذرانند. این سختی‌ها ضعیف‌ترین قشرهای مردم ما را هدف گرفته و آنان را مستأصل کرده است. اما ۱۸,۶۱۳,۳۲۹ نفر از همین کسانی که شاهد و متأثر از این اتفاقات طی چند سال گذشته بودند، بی نیاز به تند شدن و تندروی در یک اقدام جمعی شگفت‌انگیز در پای صندوق‌های رأی حقوقدانی را برگزیدند که با جامه‌ای آراسته و فاخر و صدایی پرطنین، با صبوری و وسواس کلمات و جملات را بر زبان می‌آورد. وسواسی که از هر حقوقدان انتظار می‌رود. حقوقدانی که فرق میان کاغذ پاره و قطع‌نامه شورای امنیت را خوب می‌داند و حالا آماده است تا به این سوءتفاهم ویرانگر پایان دهد.

صمیمانه و از سر صدق آرزوی موفقیت او را داریم تا بتواند قبل از هر اقدامی، روابط ما را به عنوان یک عضو محترم و با فرهنگ در جامعه جهانی بهبود بخشیده و حقوق خودمان را با روش‌های مدبرانه دنبال کند و هزینه سنگین و بی فایده یک التهاب سیاسی را بر جامعه تحمیل نکند و درآمدهایی که هر روز محدودتر و محدودتر می‌شود را به کیسه تولیدکنندگان چینی و ویتنامی نریزد و صف بیکاران، بخصوص تحصیلکردگان در جستجوی کار، را طولانی‌تر نکند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

دو سه سال شاید سخت‌تری را در پیش خواهیم داشت. اما سختی همراه با امید به اصلاح و آشتی با جهان و مردم داخل کشور. تلاش کنیم که این واقعیت محقق شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×