اخبار نساجی

مترو تهران تا یک بامداد بیدار است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مترو تهران تا یک بامداد بیدار است

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از آغاز طرح استقبال از بهار از اول اسفندماه به منظور خدمات رسانی به حجم انبوه مسافران در ایام منتهی به نوروز خبرداد.

به گزارش بی باک  به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران ؛علی محمد قلی‌ها از اجرای طرح استقبال از بهار از اول اسفند ماه در این شرکت خبر داد و گفت: شرکت بهره‌برداری مترو تهران برای خدمات‌رسانی به مردم در اسفندماه که به خاطر خریدهای شب عید تعداد مسافران افزایش چشمگیر می‌یابد، در یک برنامه هماهنگ از اول اسفند با تمام توان ظرفیت ناوگان خود را جهت انجام این ماموریت آماده و تجهیز کرده است.

وی افزود: به همین منظور از اول اسفندماه جاری زمان سرویس‌دهی قطارها در خطوط چهارگانه شرکت مترو تا ساعت یک بامداد افزایش می یابد و این برنامه تا پایان اسفند ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران، اختصاص سرویس‌های فوق‌العاده به منظور انجام هر چه بهتر خدمات رسانی به انبوه مسافران را از جمله این طرح یاد کرد و گفت: برای این که بتوانیم در طرح به اهداف مورد نظر خود برای جابجایی بیشتر مسافران برسیم، سرفاصله حرکت قطارها را نیز کاهش می‌دهیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

قلی‌ها خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در قالب این طرح و با استفاده از ظرفیت خطوط چهارگانه و ۷۴ ایستگاه مسافری و نیز ۱۱۹ رام قطار روزانه افزون بر ۲ میلیون سفر با شرکت مترو انجام پذیرد که در نوع خود رکورد جدیدی را در کارنامه خدمت‌رسانی این شرکت ثبت خواهد کرد.

وی از جمله برنامه‌های امور ایستگاهی شرکت مترو در طرح استقبال از بهار را آراستگی و نظافت عمومی سردر ورودی ایستگاه‌ها، سکوها، داخل واگن‌ها، نمازخانه‌ها، پولیش کف سالن‌ها، پله‌های برقی، سرویس‌های بهداشتی، حریم‌های ریلی، پایانه‌ها و… برشمرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در خصوص آمادگی بخش‌های عملیاتی و فنی این شرکت در استقبال از این طرح، بیان کرد: در یک هماهنگی و برنامه‌ریزی مطلوب، قطارها به منظور انجام هر چه بهتر ماموریت خود در این طرح به طور ویژه سرویس و تعمیر و اقدامات لازم در خصوص پله‌های برقی، آسانسورها و خطوط ریلی نیز صورت گرفته است.

قلی‌ها برای خدمت به حجم انبوه مسافران در ایام اسفندماه، به طور ویژه اکیپ‌های امدادی و اورژانس نیز در ایستگاه‌های مسافری حضرت امام خمینی(ره)، علم و صنعت، صادقیه، کرج، شهرری و شهید بهشتی در آماده باش هستند و تجهیزات اطفاء حریق و نیز کپسول‌های آتش نشانی در همه ایستگاه‌ها استقرار پیدا کرده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران تاکید کرد که در اجرای امر مهم تکریم ارباب رجوع، روابط عمومی و شورای فرهنگی شرکت مترو نیز با برنامه‌هایی که دارند، فضای ایستگاه‌ها و قطارها را به تناسب ایام منتهی به نوروز،”بهاری” و “شاد”خواهند کرد که از جمله این اقدامات می توان به استقرار سفره های هفت سین در ایستگاه‌ها، توزیع گل و شیرینی به مسافران در نخستین روز سال جدید و … اشاره کرد.

قلی‌ها ادامه داد: از ۷ ماه پیش که “باشگاه فرهنگی مسافران” به ابتکار شورای فرهنگی شرکت بهره‌برداری مترو تهران به منظور مشارکت دادن مسافران در برنامه‌های فرهنگی مترو تشکیل شده و مسافران به عضویت این باشگاه درآمده‌اند، شورای فرهنگی بخش مهم برنامه‌های خود را در همین راستا و در طرح استقبال از بهار به این امر اختصاص داده است به این معنا که در اجرای یادمان‌های نوروزی و دکورهای حجمی و… از طریق سامانه پیام کوتاه و به شیوه‌های گوناگون دیگر از مسافران نظرخواهی و برنامه‌های خود و نیز ایده‌ها و ابتکارات مسافران را در معرض نمایش و دید عموم قرار می‌دهد.

وی اجرای نمایشگاه ایستگاهی طنز، توزیع بسته‌های فرهنگی و گالری‌های عکس نوروزی و… را از دیگر برنامه‌های شورای فرهنگی شرکت بهره‌برداری مترو در قالب این طرح برشمرد.

مهندس قلی‌ها همچنین خاطرنشان کرد: همکاران تلاشگر حراست شرکت نیز برای تامین هر چه بیشتر آسایش مسافران، در اجرای این طرح در خدمت مردم هستند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران افزود: در پنجشنبه و جمعه آخر سال در ایستگاه‌های حرم مطهر و شاهد و نیز ایستگاه‌های محدوده مراکز خرید (پانزده خرداد، هفت تیر، خیام و…) خدمات‌رسانی ویژه‌ای به منظور تسهیل هر چه بیشتر رفت‌وآمد مسافران اندیشیده شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×