اخبار فرش ماشینی

سومین جشنواره فروش فرش دستبافت در هرمزگان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت از برگزاری سومین دوره فروش فرش دستبافت در هرمزگان همزمان با سراسر کشور در بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خلیج فارس، عبدالمجید عبدلی زاده با اعلام این خبر افزود: این جشنواره کار خود را از ۲۲ بهمن ماه با حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مرکز ملی فرش ایران و با شعار «هر فروشگاه یک نمایشگاه» آغاز کرده و تا تاریخ ۲۲ اسفند ماه سال جاری به مدت یک ماه ادامه خواهد یافت.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی فرش دستبافت و ایجاد فرصت‌های فروش برای تمامی فروشندگان داخلی فرش دستبافت دانست.

عبدلی زاده خاطرنشان کرد : این جشنواره در فروشگاههای منتخب مرکز استان دایر است که به صورت هماهنگ اجناس و کالاهای خود را با ۱۰ درصد تخفیف ارائه می‌کنند.

به گزارش ایسنا، این جشنواره در بندرعباس در شش فروشگاه به نشانی گالری هنر آفرینان بندرعباس مجتمع تجاری ستاره شهر، گالری فرش تبریز مجتمع تجاری سیتی سنتر، کریم خان زند مجتمع تجاری ستاره جنوب، البرز مجتمع تجاری سیتی سنتر، سایه روشن بازارچه امام حسین(ع) و دنیای بندرعباس مجتمع تجاری سیتی‌سنتر دایر است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×