اخبار نساجی

مبادله پایاپای برنج با نفت

 

مبادله پایاپای برنج با نفت

اروگوئه رایزنی های خود را برای مبادله پایاپای برنج با نفت با جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده است .

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اینترنتی برناما، منابع آگاه دولت اروگوئه اعلام کردند ، ایران یکی از مهمترین بازارهای صادراتی برنج اروگوئه به شمار می رود ولی تحریمهای آمریکا و اروپا بر ضد ایران موجب شده تا صادرات برنج این کشور به ایران با چالشهای زیادی روبرو شود .

بر اساس این گزارش تاباره آگوری وزیر کشاورزی اروگوئه تاکید کرد اگر ایران تمایلی برای مبادله پایاپای برنج با نفت داشته باشد اروگوئه برای انجام این مبادله حاضر است تا دو کشور پرداخت ارز و پول را در مبادلات تجاری خود حذف کنند .

این گزارش حاکی است اروگوئه یکی از مهمترین صادر کنندگان برنج در آمریکای لاتین و یکی از متحدان اصلی آمریکا در منطقه به شمار می رود . آمریکا تهدید کرده است کلیه کشورهای خریدار نفت ایران را تحریم خواهد کرد .

آمریکا و اروپا قصد دارند تحریم های نفتی جدیدی را بر ضد ایران اعمال کنند . اروگوئه پنجمین صادر کننده بزرگ برنج جهان به شمار می رود . ایران طی سی سال گذشته یکی از مهمترین مشتریان برنج این کشور به شمار می رفته است . سال گذشته ایران بیش از ۹۰ هزار تن برنج از اروگوئه وارد کرده است .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×