اخبار نساجی

مالیات، وام بانکی و تعدد قوانین مشکلات تولید کشور است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به این که مشکل کشور قانون نیست گفت: باید قانون به صورتی تدوین و تصویب شود که به درستی اجرا شود که این مسائل مشکلات متفاوتی را برای تولید و تولیدکنندگان ایجاد کرده است.

محمود اسلامیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: مشکل کشور قانون نیست ولی در برخی موارد وجود قوانین زیاد مشکلاتی ایجاد می کن و قوانین باید به صورتی تدوین و تصویب شود تا به درستی اجرا شود.

وی با بیان این که تولید دچار مشکل شده است، ادامه داد: حجم اعظم مشکلات بنگاه‌های تولیدی مشکلات وام بانکی و مالیات است که شورای پول و اعتبار می‌تواند آن‌ها را بدون نیاز به تدوین و تصویب قانون رفع کند، در کنار آن نیز احساس می‌شود لایحه خروج از رکود نیازی به مصوبات مجلس ندارد.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران بیان کرد: باید نگاه به سمتی رود که تمام مشکلات به تهران ارجاع داده نشود و در استان به صورت میدانی رفع شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اسلامیان افزود: اگر مجلس قانونی را تصویب کند اما اجرا به درستی انجام نگیرد این قانون هیچ تاثیری نخواهد داشت و باید با عدم اجرای صحیح مقابله شود تا مدیران و مسئولین برای عدم اجرای وظایف خود پاسخگو باشند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×