اخبار فرش ماشینی

ZIMMER AUSTRIA مورد اعتماد بهترین شرکت‌های چاپ فرش دنیا

ماشین آلات چاپ فرش ماشینی زیمر

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

چرا سیستم چاپ دیجیتال جوهر افشان COLARIS باید گزینه سرمایه‌گذاری آینده شما باشد

فعالیت چاپ دیجیتال ZIMMER AUSTRIA در سال ۱۹۷۶ و زمانی که اولین چاپگر جوهر افشان CHROMOTRONIC با ظرفیت بالا به یک تولید کننده فرش در Kidderminster انگلیس عرضه شد، آغاز شد.

با بیش از ۴۵ سال تحقیق و توسعه مداوم، سیستم‌های چاپ دیجیتال ZIMMER AUSTRIA دانش استثنایی پشتیبانی از مشتری و همچنین پروژه‌های جدید خود را بدست آورده و اثبات کرده‌اند.

یک چاپگر فرش COLARIS، همراه با اجزای مختلف خط چاپ، برای تثبیت جوهر، شستشو و خشک کردن است. ZIMMER AUSTIRIA شریک شما برای تعریف، ساخت و ارائه محیط بهینه تولید خواهد بود.
قلب چاپگر COLARIS مبتنی بر هد چاپ قوی و ضد خراش FUJIFILM Dimatix Starfire ™ GS-1024 با فناوری ReadiJet Vers و VersaDrop است. هد چاپ Starfire تنها هد چاپی قابل تعمیر در بازار امروز است. ZIMMER AUSTRIA از طریق مرکز تهویه هد چاپ، عمر مفید بیشتری ارائه می‌دهد به کاهش کل هزینه خط چاپ نیز کمک می‌کند.

ماشین آلات چاپ فرش ماشینی زیمر
یک فرش تافتینگ چاپی

یک سیستم گردش جوهر دائمی با سیستم تصفیه چند مرحله‌ای و گاززدایی، شرایط چاپ مطلوبی را برای ایجاد یک چاپ دقیق تضمین می‌کند. سیستم جوهر باز به مشتری این امکان را می‌دهد تا از میان جوهرها و تأمین کنندگان مختلف حق انتخاب داشته باشد.

می‌توان از جوهرهای معتبر از بهترین تولیدکنندگان با گسترده‌ترین دامنه شیمی استفاده کرد. به دلیل همین ویژگی خاص، چاپگرهای COLARIS قادر به چاپ بر روی تقریباً هر لیف موجود در بازار هستند. الیافی از جمله پلی آمید (نایلون)، پلی استر، پلی استر کاتیونی، PAN (الیاف اکریلیک)، سورونا® و همچنین پنبه، ویسکوز، کتان، جوت، پشم و ابریشم تنها برخی از الیاف چاپ شده با چاپگرهای جوهر افشان دیجیتال COLARIS هستند. الیاف مختلف به کلاس‌های جوهر جداگانه احتیاج دارند. بیشتر چاپگرها فقط برای یک کلاس جوهر تنظیم می‌شوند. در چند مورد استثنا، دو کلاس جوهر مجزا ممکن است در یک خط چاپ ترکیب شوند. با این وجود، این امر تنها در صورت یک فرآیند تثبیت یکسان امکان پذیر است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ماشین آلات چاپ فرش ماشینی زیمر
ماشین آلات چاپ فرش ماشینی زیمر

تولید مقرون به صرفه با وجود چرخه عمر طولانی

هزینه‌های عملیاتی کم و تولید پایدار از طریق قدرت و دقت چاپگر تضمین می‌شود. موقعیت‌یابی دقیق و تثبیت سازش ناپذیر از بستر فرش بر روی تسمه انتقال، یک نیاز اساسی است. کنترل دائمی حرکت نوار نقاله در ترکیب با موتور محرک خطی کنترل شده، برای موقعیت حامل چاپ، حداکثر دقت در چاپ را تضمین می‌کند.

ماشین آلات چاپ فرش ماشینی زیمر
یک پادری با تکنولوژی چاپ دیجیتال

اجزای الکترونیکی از جمله رابط هد توسط ZIMMER AUSTRIA ساخته شده‌اند، دقیقاً مانند موتور چاپ COLARIS که به معنای راحتی اپراتورها و نتایج عالی چاپ است. این امر، چندین ویژگی اختیاری را ارائه می‌دهد که می‌تواند برای هر محصول خاص یا نیاز مشتری مجاز باشد. یک سیستم تشخیصی جامع، بخشی از موتور چاپ است و از تیم خدمات جهانی ما پشتیبانی می‌کند تا در صورت عملکرد بد، زمان خرابی را به حداقل برساند. نگهداری از راه دور، پشتیبانی نرم‌افزار را در طول عمر چاپگر COLARIS تضمین می‌کند.

از طریق تحقیق و توسعه مداوم در مرکز فناوری دیجیتال، سیستم چاپ با وضوح بالا COLARIS می‌تواند با فناوری CHROMOJET که سالهاست اثبات شده، رقابت کند. فناوری COLARIS به فضا و انرژی کمتری نیاز دارد، مصرف آب را به شدت کاهش می‌دهد و به محیط رنگی احتیاج ندارد و همچنین به طور قابل توجهی در سرمایه‌گذاری، فضا و هزینه نیروی کار، صرفه‌جویی می‌کند.

ماشین آلات چاپ فرش ماشینی زیمر
یک نمونه فرش چاپی برای اتاق کودک

تطبیق‌پذیری برای پیکربندی بهینه محصول

طیف گسترده‌ای از محصولات فرش که چاپگرهای دیجیتال جوهر افشان COLARIS پوشش می‌دهند شامل پادری، کفپوش‌، قالیچه، فرش‌های بافته شده، تافتینگ یا needle-punched هستند، بدون توجه به اینکه برای کدام یک از استفاده‌های قراردادی، نیمه قراردادی یا مسکونی در نظر گرفته شده‌اند. سایر محصولات نیز ممکن است شامل فرش‌های تبلیغاتی و رویدادها یا حتی در کاربردهای خودرو باشند.

تقاضای خود را به ما اطلاع دهید و ما راه حل مناسب برای نیاز خاص شما را پیدا خواهیم کرد.

ماشین آلات چاپ فرش ماشینی زیمر
یک نمونه بی بافت چاپ شده با ماشین آلات زیمر
ماشین آلات چاپ فرش ماشینی زیمر
یک نمونه فرش ماشینی پلی استر چاپی

ماشین آلات چاپ فرش ماشینی زیمر

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×