اخبار نساجی

لغو گمرکات اختصاصی برای ترخیص اسباب بازی و چینی آلات

 

لغو گمرکات اختصاصی برای ترخیص اسباب بازی و چینی آلات

    گمرک ایران گمرکات اختصاصی برای ترخیص کالاهای اسباب‌بازی، چینی‌آلات، چسب و لاستیک را لغو کرد.

به گزارش فارس به نقل از گمرک جمهوری اسلامی ایران، به منظور بهبود فضای کسب و کار، تسهیل امور و روان‌سازی تشریفات گمرکی، لغو گمرکات اختصاصی برای ترخیص اسباب‌بازی، چینی‌آلات ،چسب و لاستیک به گمرکات سراسر کشور اعلام شد.

در بخشنامه‌ای که به این منظور و براساس اختیارات حاصل از مواد ۲ و ۳۹ قانون امور گمرکی از سوی مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه به گمرکات سراسر کشور ابلاغ شد، آمده است: نظر به اینکه تعیین گمرکات اختصاصی برای ترخیص اسباب بازی، چینی آلات ،چسب و لاستیک موجب بروز مشکلات فراوان برای صاحبان کالا که ناچار به ترانزیت محمولات وارده از برخی گمرکات وارده به سایر گمرکات اختصاصی ترخیص کالاهای مزبور شده و موجب نارضایتی صاحبان کالا درقبال اجبار به ترانزیت کالاهای وارده مزبور به سایر گمرکات اختصاصی و در نتیجه کندی انجام امور تشریفات گمرکی کالای وارده گردیده است ، لذا لغو گمرکات اختصاصی برای ترخیص کالاهای اسباب‌بازی، چینی‌آلات و چسب اعلام می‌شود.

بنابراین گزارش، تمامی گمرکات کشور مجاز به انجام رویه واردات قطعی، مجاز خواهند بود با رعایت کامل همه بخشنامه ها و دستور العمل های صادره نسبت به ترخیص اقلام یاد شده اقدام نمایند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×