اخبار فرش ماشینی

لغو جلسه مجمع تعاونی‌ها غیرقانونی بود/مسئولان درباره علت عدم برگزاری مجمع شفاف‌سازی کنند

مدیر عامل اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی تولید‌کنندگان فرش دستباف در گفت‌وگو با تسنیم: لغو جلسه مجمع تعاونی‌ها غیرقانونی بود/مسئولان درباره علت عدم برگزاری مجمع شفاف‌سازی کنند

مدیر عامل اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی تولید‌کنندگان فرش دستباف ایران با اشاره به اینکه عبداللهی،رئیس هیات مدیره اتاق تعاون استعفا داده است، گفت: علت اصلی عدم برگزاری مجمع نیز باید شفاف شود.

عبداله بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با تاکید بر اینکه هیچ جلسه ای برگزار نشده است و تا کنون مستندی در راستای تغییر و تحولات اتاق تعاون مرکزی برای اتاق‌ها ارسال نشده است اظهار داشت: ما در مورد یک مجمع قانونی صحبت می کنیم و تمام تغییرات باید به صورت صورتجلسه و روزنامه رسمی باشد.

وی ادامه داد: مشکل اصلی اتاق تعاون سکوت مسئولان درباره علت برگزار نشدن مجمع است. این مجمع باید در پایان تیر ماه برگزار می‌شد که متاسفانه اکنون بعد از گذشت ۶ ماه که قرار بود در ۲۹ مرداد ماه برگزار شود به دلیل نامشخص این جلسه با ارسال پیامکی مبنی بر اینکه «پیرو صورت جلسه هیئت مدیره اتاق تعاون، مجمع نمایندگان در تاریخ مذکور کان لم یکن شده و مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده جدید برگزار خواهد شد.» لغو شد و هنوز بعد از گذشت یک هفته علت آن مشخص نیست.

بهرامی با تاکید بر اینکه انتظار می‌رفت بازرسان و اعضای هئیت مدیره در این زمینه پاسخگو باشند افزود: این موضوع برای بخش تعاون یک چالش است اینکه مجمع بدون دلیل برگزار نمی‌شود،کار خوبی نیست.

مدیر عامل اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی تولید‌کنندگان فرش دستباف ایران بیان کرد: هر مصوبه باید با حضور تمام اعضا از سراسر‌ استان ها باشد اینکه روز آخر هیئت مدیره بدون دلیل مجمع را لغو می کند باطل است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با تاکید بر اینکه تعاون یک ضرورت است ، تاکید کرد: این موضوع در شرایطی صورت گرفت که وزیر تعاون، کار و رفاه معارفه شد و بخش تعاون جایش در آن روز خالی بود.تعاون یک مسئله نیست بلکه یک ظرفیت و زمینه ساز تولید و کار است و باید مورد توجه قرار گیرد.

بهرامی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های وزیر جدید در راستای تحقق سهم تعاون از اقتصادی استفاده کرد، ادامه داد: بخش تعاون باید وزیر انتخابی را همراهی می کرد اما این در صورتی است که بدون دلیل سرگرم مباحثی شد که به بدنه تعاون آسیب می زند.

مدیر عامل اتحادیه سراسری شرکت‌های تعاونی تولید‌کنندگان فرش دستباف ایران با اشاره به اینکه عبداللهی،رئیس هیات مدیره اتاق تعاون استعفا داده است بیان کرد: عبداللهی باید علت اصلی استعفای خود را بیان کند و همچنین علت اصلی عدم برگزاری مجمع نیز باید شفاف شود اکنون این علت نامشخص است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×