اخبار نساجی

لس آنجلس تایمز؛ دولت آمریکا ناچار شد قفل چاه های نفت را بشکند

 

لس آنجلس تایمز؛ دولت آمریکا ناچار شد قفل چاه های نفت را بشکند

لس آنجلس تایمز: پیش بینی می شود که تولیدات نفت آمریکا از ۱۲۰ هزار بشکه در روز برای سال ۲۰۱۰ به ۵.۸ میلیون بشکه در روز برای سال جاری برسد که این بیشترین میزان تولیدات داخلی نفت آمریکا از سال ۲۰۰۳ تاکنون خواهد بود.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، روزنامه لس آنجلس تایمز روز دوشنبه (۱۲ مارس / ۲۲ اسفند) نوشت: به علت افزایش چشمگیر قیمت بنزین و گازوئیل در سال انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دولت اوباما برنامه های خود در زمینه واردات و تولید سوخت را تغییر می دهد.

براساس این گزارش، آمریکا واردات نفتی از خارج را کاهش داده و تولیدات داخلی نفت و گاز طبیعی خود را افزایش خواهد داد.
لس آنجلس تایمز نوشت: ایالات متحده آمریکا میزان واردات نفتی خود را نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش می دهد و این به معنی کاهش یک میلیون بشکه واردات نفت در روز خواهد بود.

در ادامه این گزارش آمده است: پیش بینی می شود که تولیدات نفت آمریکا از ۱۲۰ هزار بشکه در روز برای سال ۲۰۱۰ به ۵.۸ میلیون بشکه در روز برای سال جاری برسد برسد که این بیشترین میزان تولیدات داخلی نفت آمریکا از سال ۲۰۰۳ تاکنون خواهد بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

گفتنی است رویکرد دولت آمریکا به سمت استفاده از منابع داخلی نشانه شدت گرفتن بحران اقتصادی می باشد که ایالات متحده با آن دست به گریبان است. آمریکاییها همواره به ذخایر استراتژیک نفتی خود متکی بودند و استخراج نکردن از چاه های داخلی را شاهدی بر ثبات اقتصادی خود می دانستند. امری که با تصمیم جدید دولت اوباما متزلزل شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×