اخبار فرش ماشینی

لزوم توجه دولت به فروش فرش/ احیای صنایع دستی بهترین راه اشتغالزایی

حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی در جمع مردم روستای خور با بیان اینکه دستگاههای اجرایی نسبت به گشایش از کار مردم تلاش کنند، گفت: بنده هم در پیگیری ها کمک می کنیم اما کلید کار دست مسئولان اجرایی است.

 وی با اشاره به اینکه کار اجرایی دست دولت است، اظهارداشت: در حال حاضر اشتغال مهمترین مشکل در کشور است و هیچ اولویتی مهمتر از اشتغال نیست.

 نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره اینکه در حال حاضر دولت دیگر کارخانه ای در کشور ایجاد نمی کند، گفت: اصل ۴۴ قانون اساسی یعنی خصوصی سازی و تاکید کرده که باید کارخانه ها خصوصی شود، لذا باید خود مردم دست بکار شوند.

 حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه با توجه به خشکسالی چندین ساله در استان، احیای صنایع دستی بهترین راه اشتغالزایی در استان است، افزود: دولت باید زمینه فروش فرش را فراهم کند و حمایت کند.

 وی با اشاره به اینکه توبافی یکی از صنایع دستی است که درآمد خوبی هم دارد، اظهارداشت: دفتر وزارت امور خارجه با پیگیری های صورت گرفته، فعال شده که این آشنایی خارجی ها با صنایع دستی را فراهم می کند.

 نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با بیان اینکه بنیاد مستضعفان اعلام کرده است که حاضرند وام تا سقف ۳میلیارد با کارمزد۸ درصد به پروژه های اشتغالزایی توجیه دار بدهند، گفت: خلاقیت خود افراد بسیار مهم است و در اشتغال تاثیر دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×