مد و پوشاک

لزوم ایجاد نمایشگاه پوشاک فرهنگ ایرانی در رباط کریم

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

سعید بیان صبح امروز در بازدید سرزده از کاروانسرای حاج کمال شهر رباط کریم، از مسؤولان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و متولیان موضوع فرهنگ و پوشاک خواستار ایجاد نمایشگاه پوشاک فرهنگ ایرانی اسلامی شد.

وی با تأکید بر رعایت الگوی حجاب و عفاف، طراحان پوشاک را عامل مهمی برای اشاعه نوع پوشش در سطح جامعه دانست و از آنها خواست تا با توجه به فرهنگ اصیل ایرانی، طرح‌هایی در خور شأن یک زن ایرانی مسلمان طراحی کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان رباط کریم از مسؤولان گردشگری و صنایع دستی خواستار سوق دادن اعتبارات برای تسهیل‌گری در راستای رعایت الگو حجاب و عفاف در شهرستان با همکاری سایر دستگاه‌های متولی و عرضه پوشاک مناسب با این الگو برای بانوان شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی توسعه صنایع دستی را عاملی مهم برای رونق فضای کسب و کار دانست و از مسؤولان ذی‌ربط خواستار بهره‌برداری از ظرفیت‌های شهرستان شد و معرفی این هنرمندان و صنعتگران مرتبط را از وظایف اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد.

وی در پایان با اشاره به قدمت شهرستان رباط کریم و وجود جاذبه‌های گردشگری آن بر ظرفیت‌سازی در حوزه گردشگری و جذب توریسم تأکید کرد و متذکر شد: با توجه به اینکه این شهرستان به نوعی گلوگاه تهران بزرگ محسوب می‌شود می‌توان در این بخش تحولی نوین ایجاد کرد.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×