اخبار نساجی

لباس جدید تیم ملی بلااستفاده ماند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تیم ملی نتوانست لباس‌های جدیدش را در مسابقه با تیم ازبکستان استفاده کند.

طبق قراردادی که فدراسیون فوتبال با شرکت تولیدی آل اشپورت بسته، قرار است این شرکت لباس‌هایی را در اختیار تیم ملی فوتبال قرار دهد که با نام کوئیک درای (quick dry) شناخته می‌شوند. ویژگی این لباس ها این است که عرق بدن را به سرعت خشک می‌کند و ورزشکار، خیسی و سنگینی عرق را بر لباسش احساس نمی‌کند.

از آنجا که قرارداد فدراسیون با این شرکت اخیرا بسته شده، آل اشپورت هنوز لباس‌های این جنس را در سه رنگ سفید، سبز و قرمز به تیم ملی نداده است و آن‌ها فقط توانسته‌اند تا به حال لباس سفید تیم ملی را تامین کنند. اما از شانس بد تیم ملی، رنگ پیراهن اول ازبکستان هم سفید است و تیم ملی نتوانست لباس‌های جدیدش را در مسابقه با این تیم بپوشد.

به همین دلیل ملی‌پوشان ایران مجبور شدند لباس‌های معمولی قرمز رنگ را بپوشند. فدراسیون فوتبال برای عقد قرارداد با آل اشپورت کمی عجله کرد تا برای بازی با ازبکستان هم لباس‌های جدید بر تن بازیکنان تیم ملی باشد. حتی خود کروش هم برای دیدن لباس جدید تیم ملی چند بار تا امارات رفته بود. اما با این اتفاق، فدراسیون به هدفش نرسید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×