اخبار نساجی

لباس‌های چینی المپیکی‌ها در راه تهران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

لباس‌های چینی المپیکی‌ها در راه تهران

در حالی که کانتینرهای حامل لباس‌های چینی تمرین‌ ملی‌پوشان المپیکی ایران اواخر اسفند به ایران رسیده، با گذشت بیش از دو ماه این محموله از گمرک بندرعباس ترخیص و هفته گذشته به مقصد تهران بارگیری شد.

با وجود تلاش و پیگیری کمیته ملی المپیک و رایزنی‌های متعدد برای نپرداختن گمرکی جهت ترخیص این کانتینرها، لباس‌های تمرینی پس از پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان گمرکی از بندر عباس ترخیص شد.

این محموله شامل ۱۰۰۰ دست لباس و ۱۷ هزار ست است.

حدود ۶ ماه قبل کمیته ملی المپیک برای نخستین بار برای تهیه لباس تمرینی ملی‌پوشان المپیکی با یک شرکت چینی قرارداد بست که طبق این تفاهم ۱۰۰۰ دست لباس به همراه ۴۰ هزار دلار پول نقد به کمیته ملی المپیک داده می‌شود که از این بین در زمان انعقاد قرارداد ۲۰ هزار دلار توسط نمایندگان چینی به کمیته‌ پرداخت شد و قرار است مابقی این مبلغ هفته‌ آینده پس از حضور نمایندگان شرکت Erke در ایران پرداخت شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

کمیته ملی المپیک در نظر دارد بلافاصله پس از رسیدن این محموله پس از سایز بندی لباس‌ها، آنها را در اختیار ملی‌پوشان المپیکی قرار دهد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×