اخبار نساجی

لایحه واگذاری نمایشگاه به صدا و سیما راهی مجلس شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

لایحه واگذاری نمایشگاه به صدا و سیما راهی مجلس شد

واگذاری شرکت نمایشگاه های بین المللی به سازمان صدا و سیما که به تصویب هیئت وزیران رسیده است، در قالب لایحه ای از سوی رئیس جمهور به مجلس تقدیم شد.

به گزارش مهر، لایحه واگذاری شرکت نمایشگاه های بین المللی به سازمان صدا و سیما در راستای جلوگیری از فعالیت های پراکنده که موجب افزایش هزینه های بیت المال و در برخی از موارد مشکلات امنیتی می شود و با توجه به موقعیت محل دائمی نمایشگاه های بین المللی از سوی رئیس جمهور برای اجرا تقدیم مجلس شد.

لایحه واگذاری شرکت نمایشگاه های بین المللی به سازمان صدا و سیما که به تصویب هیئت وزیران رسیده است، از سوی رئیس جمهور برای اجرا تقدیم مجلس شد. در مقدمه توجیهی این لایحه آمده است: با توجه به مسئولیت راهبردی و بی بدیل سازمان صدای وسیمای جمهوری اسلامی ایران برای مقابله و خنثی سازی تهاجم گسترده فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی استکبار به ویژه هزاران شبکه ماهواره ای و با عنایت به افزایش ماموریت های این سازمان در راه اندازی شبکه های جدید ملی و برون مرزی و گسترش تولیدات رسانه ای و سرمایه گذاری در عرصه فناوری های نوین به ویژه در فضای مجازی و نظر به ضرورت پشتیبانی متناسب با این اهداف و در راستای جلوگیری از فعالیت های پراکنده که موجب افزایش هزینه های بیت المال و در برخی از موارد مشکلات امنیتی می شود و با توجه به موقعیت محل دائمی نمایشگاه های بین المللی و در راستای مساعدت برای تامین املاک مورد نیاز سازمان یاد شده، لایحه واگذاری شرکت نمایشگاه های بین المللی به سازمان صدا و سیما برای طی تشریفات قانونی تقدیم مجلس می شود.

بر اساس ماده واحده این لایحه، شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران با کلیه دارایی ها، اموال و تعهدات به سازمان صدای و سیمای جمهوری اسلامی ایران واگذار می شود. سازمان صدای و سیمای جمهوری اسلامی ایران موظف است تا ۵ سال امکانات لازم را در محدوده محل دائمی برای برگزاری نمایشگاه در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دهد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×