اخبار نساجی

“لایحه خروج از رکود” در اولویت‌ بررسی صحن علنی مجلس قرار گرفت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای تغییر دستور کار جلسات علنی مجلس و بررسی با اولویت لایحه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان تقاضای تغییر دستور کار نشست‌ علنی مجلس و بررسی با اولویت لایحه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور را مورد بررسی قرار دادند.

این تقاضای تغییر دستور با امضای ۵۰ نماینده مجلس تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده بود که این تقاضا در صحن علنی امروز مطرح شد.

وکلای ملت نیز با ۱۷۲ رأی موافق، ۲۰ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۰ نماینده حاضر در صحن مجلس با بررسی اولویت‌دار لایحه رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور موافقت کردند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس به‌عنوان تقاضادهنده این تغییر دستور، اظهار داشت: لایحه رفع موانع تولید بخشی از بسته خروج از رکود دولت است که اواخر مرداد ماه تقدیم مجلس شد و فوریت آن نیز به مجلس رسید.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدای مجلس نهم که سال تولید ملی بود طرحی را تحت عنوان حمایت از تولید ملی تهیه کردیم، اما این طرح به تصویب مجلس نرسید و بعد ما این طرح را به دولت جدید ارائه کردیم و دولت با استفاده از این طرح لایحه حمایت از تولید را به مجلس تقدیم کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: لایحه مذکور در کمیسیون‌های مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و گزارش آن آماده شده که حاوی ۳۰ ماده اصلی و ۳۰ ماده الحاقی است.

فولادگر در پایان گفت: نکته مهم این است که در بررسی این لایحه همراه دولت حرکت کردیم و در تک تک موضوعات، نظر دولت گرفته شد و جز ۲ یا ۳ مورد جزئی موارد اختلاف دیگری نداریم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×