اخبار فرش ماشینی

کلنگ پروژه نمایشگاه دائمی فرش دستباف قم به زمین زده شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

طی مراسمی با حضور استاندار قم کلنگ پروژه نمایشگاه دائمی فرش دستباف قم به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور،کرم رضا پیریایی در مراسم کلنگ زنی نمایشگاه دائمی فرش دستباف قم طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از آغاز عملیات اجرایی ساخت این نمایشگاه، اظهار کرد: توانمندی های ویژه و سبقه قم در زمینه هنر فرش دستباف، احداث چنین مکانی را ضروری کرده است.

وی با بیان این که با پیگیری ها و تلاش متولیان باید این نمایشگاه تا پایان سال به مرحله بهره برداری برسد، افزود: هنگامی مردم از ما راضی می‌شوند که به وعده‌هایی که داده‌ایم عمل کنیم.

استاندار قم با تاکید بر لزوم رفع موانع موجود در مسیر رونق فرش دستباف قم، به تلاش های صورت گرفته در این زمینه اشاره و تصریح کرد: باید با کمک همه دستگاه های دست اندرکار و بهره‌گیری از علم روز، این صنعت مهم و حیاتی استان را جانی دوباره بخشیم.

پیریایی مجموع اعتبارات پیش بینی شده برای ساخت نمایشگاه فرش استان را ۶ میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: با رفع موانع بانکی و گمرکی، تمامی معوقات و مطالبات این طرح در سال جاری تامین و پرداخت خواهد شد.

وی با اعلام حمایت مجموعه مدیریتی استان از صنعت فرش استان قم خاطر نشان کرد: این نمایشگاه توانایی معرفی توانمندی‌های تولیدکنندگان فرش استان قم را داشته و امکان خوبی برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری فرش استان قم فراهم خواهد کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×