اخبار نساجی

اجرای فاز اول هلی‌کوپتر ملی با ۱۰میلیارد سرمایه/ طراحی پلت فرم خودرو ایرانی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

تین نیوز: رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: پروژه پلت فرم خودرو با بودجه‌ای نزدیک به ۲۵۰ میلیاردتومان توسط سه دانشگاه صنعتی امیرکبیر، خواجه نصیرالدین طوسی و علم‌وصنعت انجام می‌گیرد.

مجید قاسمی رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به برنامه ریزی این دانشگاه از سال گذشته برای کاربردی شدن علم اظهار داشت: از نشانه‌های این مسئله می‌توان به قراردادهای دانشگاه با صنعت در جهت شکوفایی صنعت ایرانی اشاره کرد.

قاسمی ادامه داد: از این قراردادها می‌توان به قرارداد هلیکوپتر ملی (که یک نمونه از هلیکوپترهای ۸ نفره است) با صنعت پنها اشاره کرد، مبلغی که در این قرارداد برای شروع کار و فاز ابتدایی درنظر گرفته شده ۱۰ میلیاردتومان است.

رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به پروژه پلت فرم خودرو اظهار داشت: این پروژه با بودجه‌ای نزدیک به ۲۵۰ میلیارد تومان توسط سه دانشگاه صنعتی امیرکبیر، خواجه نصیرالدین طوسی و علم و صنعت انجام می‌گیرد.

وی افزود: ایران موتور ملی دارد اما بدنه خودرو را هنوز نتوانسته به صورت ملی عرضه کند؛ این پروژه هم در شورای عتف تصویب شده و بودجه‌اش ارائه شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×