اخبار نساجی

قوانین سخت بانکی برای بخش تولید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

قوانین سخت بانکی برای بخش تولید

دبیرکل خانه صنعت معدن و تجارت گفت:بهره بالای تسهیلات و شرایط سخت پرداخت آن ، مشکلات متعددی برای تولیدکنندگان ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران داریوش هندویی امروز در دومین جلسه از سلسله نشست های هم اندیشی ارتقای فضای کسب و کار با هدف بررسی مسائل و مشکلات تامین مالی واحدهای تولیدی اظهارداشت: تولیدکنندگان برای بهره مندی از تسهیلات بانکی ناچار به سپردن نقدینگی خود به دست بانک‌ها هستند و این امر از میزان سرمایه در گردش آنها می کاهد.

وی با انتقاد از صدور روزانه دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های جدید برای بخش تولید گفت: متاسفانه هر روز شاهد صدور بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌هایی هستیم که به ضرر بخش تولید است و از جمله این آیین‌نامه‌ها می‌توان به آیین‌نامه وزارت نفت مبنی بر قطع گاز واحدهای تولیدی که قبوض معوق دارند، اشاره کرد.

دبیرکل خانه صنعت و معدن خاطرنشان کرد: اتحادیه اروپا به منظور عبور از بحران اقتصادی و رسیدن به رشد و رونق در این عرصه اقدام به کاهش سود تسهیلات بانکی از یک درصد به ۰.۳ درصد کرده است. درحالی که تولیدکنندگان ایرانی ناچار به پرداخت سودهای ۲۷ و ۲۸ درصدی به سیستم بانکی کشور هستند

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×