اخبار نساجی

قطار آزادراه تهران ـ شمال روی ریل افتاد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

معاون وزیر راه و شهرسازی از تفاهم وزارت راه با یک کنسرسیوم ایرانی برای ساخت قطعات دو و سه آزادراه تهران شمال خبر داد.

مهندس سیداحمد صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: یک کنسرسیوم ایرانی شامل دو شرکت برای ساخت قطعات دو و سه آزادراه تهران ـ شمال با ما صحبت کرده‌اند که به این منظور تفاهم لازم کسب شد.

وی افزود: قرار شد این دو شرکت بررسی کنند که آیا هر دو در قطعه‌های دو و سه فعالیت کنند یا هر کدام ساخت یک قطعه را برعهده بگیرند. پیشنهاد آن‌ها به این منظور طی دو یا سه روز آینده به ما اعلام می‌شود.

صادقی در پاسخ به این پرسش که برآورد هزینه‌ای ساخت قطعات دوو سه آزادراه تهران ـ شمال چقدر است؟ یادآور شد: پس از انجام مطالعات و بررسی‌های لازم برای ساخت در این دو قطعه می‌توان برآورد هزینه کرد.

رییس شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور همچنین اظهار کرد: با توجه به اینکه مطالعات انجام شده برای ساخت قطعات دو سه و آزادراه تهران ـ شمال بیش از ۱۵ سال پیش انجام شده است نیازمند بررسی‌های مجدد توسط کنسرسیوم تازه وارد به این آزادراه هستیم.

وی با تاکید بر این‌که بنیاد مستضعفان از فعالیت در این دو قطعه آزادراه تهران ـ شمال حدف شده است، گفت: تمام تلاش خود را به‌کار می‌بیندیم تا قطعه چهار آزادراه طبق اعلام قبلی و علیرغم تمام مشکلات شهریور ماه امسال به بهره برداری برسد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

صادقی همچنین خاطرنشان کرد: قطعه یک این آزادراه که تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت داشته است تا پایان سال ۹۲ به بهره برداری خواهد رسید.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که مشکل فاینانس چینی‌ها در قطعه یک حل شده است، اظهار کرد: بخشی از مطالبات چینی های فعال در قطعه یک آزادراه تهران شمال پرداخت شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×