اخبار نساجی

قرائت کیفرخواست معاون مه آفرید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

قرائت کیفرخواست معاون مه آفرید

افساد فی الارض در نظام اقتصادی، مشارکت در اداره یک شبکه سازمان یافته و شرکت در تحصیل مال نامشروع ،جعل اسناد در شرکت آریا و اسناد شرکت الیت از جمله اتهامات معاون منابع انسانی شرکت امیر منصور آریاست که توسط نماینده دادستان در دادگاه قرائت شد.

به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، در پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان فساد بزرگ مالی که صبح یکشنبه درحال برگزاری است قاضی پرونده آقای الف – ش را برای تفهیم اتهام و دفاع از اتهامات به جایگاه فراخواند. این متهم به عنوان معاون منابع انسانی شرکت امیر منصور آریا فعالیت داشته است.

افساد فی الارض در نظام اقتصادی کشور و مشارکت در یک شبکه سازمان یافته و شرکت در تحصیل مال نامشروع، جعل اسناد در شرکت آریا و اسناد شرکت الیت از جمله اتهامات وی است.

در آغاز جلسه نماینده دادستان کیفرخواست متهم پرونده که معاون توسعه منابع انسانی شرکت آریا بود را قرائت کرد. که متن آن به این شرح است: در این پرونده مه آفرید خسروی گفته است که آقای «ش» با یک سهم عضو هیئت مدیره وسهام دار بوده است. بر اساس اعترافات متهمان آقای «ش» رابط مالی با اسپادانا بوده است و همچنین امور مالی هم در دست وی بود. همچنین پیش فاکتورها برای شرکتهای مرتبط با ال سی ها با تائید آقای «ش» صادر می شد و متهم تمام کارهای بانکی و مالی را بر عهده داشته است. متهم پرونده در بسیاری از موارد پیش فاکتورها را خودش گرفته و برای ال سی اقدام می کرده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نماینده دادستان افزود: آقای «ش» که مورد اعتماد مه آفرید امیر خسروی بود دستور پیگیری تمامی امور را صادر می کرد. همچنین مبلغ دوهزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به دستور آقای ش در بانکها حساب باز شده بود و او در هنگام باز کردن حساب ها گفته بود با این حساب ها می خواهیم از آنها پولهای کلانی بگیریم.

در ادامه کیفر خواست آمده است: یکی از متهمان اعتراف کرده که در نبود آقای خسروی همه کاره آقای ش بوده است.همچنین دسته چکهای سفید بانکها با امضا در اختیار آقای ش بود. شهود اعتراف کرده اند که نامه های فولاد فام و الیت را آقای ش امضا می کردند،منشی آقای ش گفته است که دسته چکهای سفید از بانکهای مختلف برای وی ارسال می شد. متهم اعتراف کرده است که در پاره ای موارد امضای آقای مه آفرید خسروی را جعل کرده که با هماهنگی وی بوده است.

نقش آقای ش در بزه و فساد مالی بسیار مشهود است و وی در شرکت آریا آورده ای نداشتند. در گزارش وزارت اطلاعات هم آمده است که نقش آقای ش به عنوان معاون مالی و توسعه منابع انسانی در پرونده قابل توجه است .

نماینده دادستان افزود: معاون مالی شرکت آریا همراه با مدیرعامل داماش در دفتر آقای جهرمی رئیس بانک صادرات جلسه ای داشتند که بر اساس گفته متهمان در این جلسه صحبتهایی گفته شد که آقای جهرمی بسیار برافروخته شده و دستور بررسی حسابهای شرکت را صادر کرده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×