اخبار نساجی

همایش کاربردی تجارت با عراق برگزار می شود

 

بزرگترین همایش کاربردی تجارت ایران و عراق با توجه به تحولات اخیر منطقه و محدودیت های تجاری پیش آمده در مرزهای شمالی و غربی عراق برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، تحولات اخیر منطقه و محدودیت های تجاری پیش آمده در مرزهای شمالی و غربی عراق، فرصت بسیار مناسبی در اختیار فعالان اقتصادی، تجاری و بازرگانان ایرانی قرار می دهد که اقدام به افزایش صادرات کالاهای مصرفی و تولیدی خود کنند.

همچنین در همایش کاربردی تجارت ایران و عراق که به همت مرکز آموزش بازرگانی وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می شود، مقامات اقتصادی دو کشور حضور داشته تا با بهره مندی از شرایط مناسب فراهم شده، زمینه افزایش تراز تجاری برای بهره مندی فعالان اقتصادی را ایجاد کند.

این همایش ۱۱ شهریور ماه جاری در سالن شماره یک نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود و مقامات اقتصادی دو کشور ظرفیت ها و توانمندی های موجود را تشریح خواهند کرد و همچنین تجار و بازرگانان فعال در این عرصه تجارب و دستاوردهای تجاری خود را به اطلاع فعالان اقتصادی خواهند رساند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در همایش کاربردی تجارت ایران و عراق، مشاور معاون اول رییس جمهور و رییس ستاد توسعه اقتصادی ایران و عراق، روسای اتاق بازرگانی، مدیران گمرکات و رایزنان اقتصادی و فعالان اقتصادی دو کشور حضور دارند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×