اخبار نساجی

فعال کردن بخش خصوصى و ظرفیت هاى آن کلید حل مشکل اشتغال است

مشکل اشتغال با فعال کردن بخش خصوصی حل می‌شود اما به طور یقین دولت، مسئول فراهم سازی زیر ساخت‌ها، هدایت و نظارت امور برای ایجاد فرصت‌های شغلی در کشور است.

ایلنا: معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: مشکل اشتغال با فعال کردن بخش خصوصی و ظرفیت‌های بیرون از مجموعه دولت باید حل شود.

به گزارش ایلنا، لطف الله فروزنده دهکردی با اشاره به شیطنت یکی از خبرگزاری‌ها در خصوص وظیفه دولت در زمینه ایجاد اشتغال اظهار داشت: این شیطنت یکی از خبرگزاری‌ها بود که مطلب عنوان شده از سوی بنده را در شورای اداری کرج طور دیگری منتشر کرد و این طور مطلب منعکس شده بود که توقع مردم از دولت برای ایجاد فرصت شغلی باید تصحیح شود و دولت هیچ وظیفه‌ای در قبال ایجاد اشتغال ندارد در حالی که این مطلب صحت ندارد.

وی افزود: در حالی که من در آنجا عنوان کرده بودم ما نمی‌خواهیم تنها از طریق استخدام در مجموعه دولت و دستگاه‌های دولتی مشکل اشتغال را حل کنیم بلکه مشکل اشتغال با فعال کردن بخش خصوصی و ظرفیت‌های بیرون آن باید حل شود.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در عین حال تاکید کرد: اما به طور یقین مسئول فراهم سازی زیر ساخت‌ها، هدایت و نظارت امور برای ایجاد فرصت‌های شغلی در کشور، دولت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×