اخبار فرش ماشینی

فعالیت ۵۴ تعاونی فرش دستباف و صنایع‌دستی در استان زنجان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با اشاره به اینکه در مجموع یک هزار و ۹۲۵ تعاونی فعال در استان وجود دارد گفت: از این تعداد ۵۴ تعاونی در حوزه فرش دستباف و صنایع‌دستی فعالیت می‌کنند.

احمد غریوی با بیان اینکه تا پایان اسفندماه سال گذشته در حدود سه هزار و ۹۲۳ تعاونی به ثبت رسیده است، اظهار داشت: از این تعداد تعاونی یک هزار و ۹۲۵ تعاونی فعال هستند.

وی به تعداد تعاونی صنایع‌دستی و فرش دستباف در زنجان اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر ۵۴ تعاونی صنایع‌دستی و فرش‌دستباف در زنجان فعال است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با تاکید بر تعداد اشتغال‌زایی تعاونیهای صنایع‌دستی و فرش دستباف در استان تصریح کرد: ۴۰۳ نفر عضو تعاونیهای مذکور بوده و برای ۶۱۲ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با اشاره به تعداد تعاونیهای صنایع‌دستی و فرش دستباف فعال در شهرستانهای استان زنجان ابراز کرد: در شهرستان ابهر سه تعاونی در بخش صنایع‌دستی فعال بوده و متاسفانه تاکنون تعاونی در بخش فرش دستباف در این منطقه تشکیل نشده است.

غریوی با بیان اینکه در شهرستان ایجرود نیز در مجموع دو تعاونی فرش دستباف فعال وجود دارد، بیان کرد: این شهرستان فاقد تعاونی صنایع‌دستی فعال است.

وی به فعالیت ۲۲ تعاونی در حوزه فرش دستباف در شهرستان خدابنده اشاره کرد و افزود: هفت تعاونی نیز در حوزه صنایع‌دستی فعالیت می‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با تاکید بر اینکه در مجموع ۵۴ تعاونی فعال در حوزه صنایع‌دستی و فرش دستباف در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۰ تعاونی در بخش صنایع‌دستی و ۳۴ تعاونی در حوزه فرش دستباف فعالیت می‌کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×