اخبار نساجی

۳۰۰هزار فرصت شغلی برای متقاضیان ایجاد تعاونی های کشاورزی فراهم شد

 

ساری- معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از فراهم شدن حدود ۳۰۰هزار فرصت شغلی برای متقاضیان ایجاد تعاونی های کشاورزی با استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی دولت و منابع داخلی بانک کشاورزی خبر داد.

‘غلامحسین حسینی‌ نیا’ روز جمعه در حاشیه بازدید از شرکت تولید پروفیل آلومینیوم آبسکون شهرک صنعتی’چهل شهید’ آمل به خبرنگار ایرنا گفت: دراین راستا نیز حدود پنج هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص و در استانها توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه دانش آموختگان بخش کشاورزی و روستائیان علاقه مند به شرکت دراین طرح از اولویت برخوردارند، افزود:اکنون کار ثبت نام، پالایش و ساماندهی متقاضیان، با مسئولیت وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال انجام است.

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، با بیان اینکه تاکنون حدود۲۵۰هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند، افزود: در زمان حاضر هیچ محدویتی برای ادامه ثبت نام متقاضیان وجود ندارد.

این طرح با همکاری وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو و جهاد کشاورزی با عنوان ‘طرح تعاونی ها و کشاورزی مهر’ در حال اجراست

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×