اخبار نساجی

فروش هتل‌های هما در فروردین با سازو کار جدید/انجام شش عرضه تا پایان ماه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

خبرگزاری فارس: مدیر بازار فرابورس از عرضه هتل‌های هما در فرودین ماه با سازو کار جدی خبر داد و گفت:‌ هفته آینده عرضه‌های فرابورس برای سال جدید شروع و تا پایان ماه جاری نیز چهار شرکت دیگر روی میز فروش قرار می‌گیرند.

امیر هامونی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در خصوص وضعیت فرابورس و نخستین عرضه‌‌های سال جدید اظهار داشت: امروز ۱۶ میلیارد تومان در بازار فرابورس معامله شده که به ترتیب ذوب آهن، همراه اول و صکوک سامان بیشترین ارزش معامله را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود:‌ در هفته آینده نخستین عرضه‌ های فرابورس در سال جدید با فروش خدمات غیر صنعتی گاز و پتروشیمی لردگان انجام می‌شود. همچنین، چهار عرضه دیگر نیز در صورت تکمیل مدراک در فروردین ماه عرضه می‌شود که هتل‌های هما، پتروشیمی بیستون و هواپیمایی خدمات ویژه و کشت و صنعت شهید بهشتی از جمله این شرکت‌ها است.

مدیر بازار فرابورس در پاسخ به این سؤال که پیش از این هتل‌های هما عرضه شد ولی به فروش نرسید، گفت: یک بار هتل‌‌های هما پیش از این عرضه شد ولی مشتری نداشت اما عرضه‌ای که قرار است در فروردین ماه انجام شود با ساز و کاری متفاوت خواهد بود.

هامونی خاطر نشان کرد: هواپیمایی هما نیز ۲۵ اردیبهشت ماه روی میز فروش قرار می‌گیرد ولی خریداران تا ۵ اردیبهشت باید برای حضور در رقابت به سازمان خصوصی‌سازی مراجعه کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×