اخبار نساجی

فروش حجم بالای دلار در بانک سامان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

فروش حجم بالای دلار در بانک سامان

 

بانک سامان می گوید با استقرار در مرکز مبادلات ارزی، پاسخگوی حجم بالایی از نیاز مشتریان و بازرگانان فعال در حوزه تجارت خارجی به انواع ارزهای بین‌المللی است.

به گزارش فرارو به نقل از اداره روابط عمومی بانک سامان، مرتضی عباسی نماینده بانک سامان در مرکز مبادلات ارزی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: واحد بانک سامان در مرکز مبادلات ارزی علاوه بر پذیرش مشتریانی که از سوی شعب معرفی می‌شوند، پذیرای تمام متقاضیانی است که از سوی بانک مرکزی به این واحد معرفی می‌شوند.

نماینده بانک سامان در این مرکز درباره روند پرداخت ارز به متقاضیان اظهار داشت: متقاضیان ابتدا باید به یکی از شعب ارزی بانک مراجعه و اوراق ثبت سفارش با اولویت‌های یاد شده و درخواست خرید ارز به میزان مبلغ مندرج در ثبت سفارش را ارایه کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود: ظرف مدت زمان کوتاهی پس از واریز وجه نقد در شعب، حواله، برات، اعتبار اسنادی و یا ارز نقدی تحویل مشتریان خواهد شد.

عباسی خاطرنشان کرد: نزدیکی شعبه ولیعصر- زردشت بانک سامان به مرکز مبادلات، سبب تسهیل در امور شده است و تمام متقاضیان می‌توانند در کمترین زمان ارز خود را دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک سامان، در طول روزهای اخیر، مدیران ارشد این بانک با حضور در مرکز مبادلات ارزی، ضمن بررسی روند فعالیت این مرکز، به گفت‌‌وگو با نمایندگان بانک مرکزی و مراجعان و رفع مشکلات آن‌ها پرداخته اند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×