بازار آنلاین نساجیماشین آلات نساجی

رزومه کارجویان نساجی-کارشناسی ارشد مهندسی تکنولوژی نساجی

 

نام و نام خانوادگی
شاهین جهانگیری

تحصیلات

         کارشناسی ارشد مهندسی تکنولوژی نساجی
سال اخذ مدرک دوره کارشناسی ارشد:۲۱/۶/۱۳۸۶

 محل اخذ مدرک :  دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب- معدل:۲۰/۱۸
سال اخذ مدرک دوره کارشناسی:۱/۵/۱۳۸۲
 محل اخذ مدرک دوره کارشناسی:
 دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک

زمینه های فعالیت

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

پروژه دوره کارشناسی ارشد

تاثیرخواص فیزیکی و مکانیکی الیاف پلی استر روی پرزدهی پارچه های فاستونی- در این پروژه آزمون های مختلفی نظیر : آزمون خواص فیزیکی و مکانیکی الیاف پلی استر،آزمون پرزدهی نخ و آزمون پرزدهی پارچه روی الیاف، نخ و پارچه انجام گرفته که نتایج حاصله نشان داد که نمونه هایی که دارای الیاف پلی استر با خواص فیزیکی و مکانیکی مختلف از قبیل: استحکام و ازدیاد طول می باشند، دارای مقادیرپرزدهی مختلفی می باشند.
سمینار دوره کارشناسی ارشد

انواع پارچه های مورد استفاده در روکش صندلی خودرو؛ ویژگی ها وروشهای تولید – در این سمینار اطلاعات میدانی روی این پارچه ها اعم از پارچه های کلاسیک و حلقوی تاری و پودی از قبیل ویژگی های الیاف و نخهای مورد استفاده در هرکدام از سیستم های بافندگی ذکرشده و روشهای تولید و آزمونهای کیفی انجام شده روی آنها گردآوری شده است.

پروژه دوره کارشناسی

بهره وری در صنایع گونی بافی پلی پروپیلن- در این پروژه اطلاعات میدانی روی واحدهای تولیدکننده این صنعت و مقایسه نسبی میزان تولید این واحدها، میزان سوددهی و حجم سرمایه گذاری های انجام شده در این واحدها گردآوری شده است.

فعالیت های علمی پژوهشی

مقاله ای از اینجانب تحت عنوان”تاثیر خواص فیزیکی مکانیکی الیاف پلی استر روی پرزدهی پارچه های فاستونی” در کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر در سال ۱۳۸۹ برگزیده شده و بصورت شفاهی ارائه شده است.
ضمنا مقاله ای به همین نام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در نشریه علمی پژوهشی برگزیده شده و در سال ۱۳۸۵ به چاپ رسیده است.

مقاله ای تحت عنوان “پیش بینی ازدیاد طول نخ رینگ با استفاده از خصوصیات اندازه گیری شده الیاف با ابزار اچ.وی.آی در نهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران در دانشگاه پلی تکنیک تهران (امیرکبیر) در سال ۱۳۹۳ بعنوان پوستر برگزیده شده وارائه آن صورت پذیرفته است.

سابقه کار

مدت دو سال در شرکت کمباین سازی ایران بعنوان کارشناس آموزش مشغول به فعالیت بوده و مدت ۴ سال در شرکت ریسندگی در کاشان فعالیت داشتم.
 
توانائی ها
مسلط به زبان انگلیسی و دارنده گواهی نامه زبان انگلیسی از موسسه زبان های خارجه نوین
مسلط به کامپیوتر و بسته های نرم افزاری Word )Office  ، Excel٬ Power point ( و برنامه های آماریSPSS وMATLAB وCATIA

علایق
بدلیل تسلط به تمامی دستگاه های کنترل کیفیت مرتبط با سیستم ریسندگی الیاف کوتاه (پنبه ای) و سیستم های ریسندگی الیاف بلند (فاستونی) علاقه مند به فعالیت در زمینه کنترل کیفی دستگاه ها و همچنین با توجه به فعالیت های علمی پژوهشی انجام شده در زمینه نخ و پارچه علاقه مند به فعالیت در بخش های تحقیق و توسعه می باشم.  

آدرس
کاشان- میدان جهاد

شماره تماس
۰۹۳۶۴۷۳۵۹۲۹

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×